Autobusowe

CONTINENTAL

Conti Urban HA3

Koncern rozszerzył ofertę opon dla transportu publicznego o oponę Conti Urban HA3 265/70 w nowym rozmiarze 19.5”. Opona została opracowana specjalnie do użytku w autobusach miejskich średniej wielkości z możliwością montażu na wszystkich osiach. Nowa mieszanka gumowa opony gwarantuje długi okres eksploatacji, nawet w trudnych warunkach miejskich wymagających systematycznego przyspieszania i hamowania. Ponadto wzmocnione ściany boczne czynią tę oponę odporną na częsty kontakt z krawężnikami, którego nie da się uniknąć w transporcie publicznym. Większa zawartość kauczuku w mieszance wzmacnia ściany boczne opony, tworząc wraz z karkasem ze stalowego kordu wyjątkowo solidny kontur opony. Lamele, które sięgają podstawy rowków bieżnika, zapewniają także doskonałą przyczepność przez cały okres eksploatacji opony - również na mokrej nawierzchni. Modyfikacje dotyczą nie tylko mieszanki gumowej bieżnika, lecz także jego wzoru o zwiększonej objętości „Plus Volume”. Oba elementy wydłużają okres eksploatacji opony Conti Urban HA3 nawet o 20 proc. w porównaniu z konwencjonalnymi oponami do ruchu regionalnego. Ponadto nowa opona w rozmiarze 19.5” została przygotowana do pogłębiania bieżnika. Zapewnia jej to dłuższy okres eksploatacji przy niższych oporach toczenia, co bezpośrednio wpływa na optymalizację kosztów prowadzonej działalności. Co więcej, jak w przypadku wszystkich opon autobusowych generacji 3., także karkas modelu Conti Urban HA3 R 265/70 R19.5 można bieżnikować. To zapewnia bezpośrednią przewagę konkurencyjną miejskim przewoźnikom, którzy muszą redukować koszty. Opona posiada także homologację M+S, co pozwala na jej eksploatację przez cały rok w wielu regionach Europy.

Zobacz cały numer PO 6/124 (Czerwiec 2015)

 


 

NOKIAN

NTR 52

To nowe opony do samochodów ciężarowych i autobusów. Przeznaczone są do transportu średnio- i długodystansowego, spełniają wymagania normy Euro 6 oraz mają wyższy indeks nośności niż jego poprzednik - NTR 32. Opona NTR 52 posiada zupełnie nowy typ bieżnika oraz specjalną mieszankę gumową. Dzięki temu zapewnia stabilność podczas jazdy oraz wyjątkową trwałość. Ogumienie otrzymało oznaczenie M+S, co potwierdza, że może być stosowane przez cały rok. Jak przekonuje producent, opona zapewnia odpowiednią przyczepność w różnych warunkach pogodowych. Nowy model cechują także niskie opory toczenia oraz niski poziom generowanego hałasu, co korzystnie wpływa na zużycie paliwa oraz komfort jazdy. Nokian NTR 52 został stworzony na rynek Europy Środkowej, Rosji i Skandynawii. W 2015 r. dostępne będą pierwsze trzy rozmiary tego modelu: 315/70 R22.5 156/154L (154/150M); 315/80 R22.5 156/154L (154/150M); 295/80 R22.5 152/148M. www.nokiantyres.pl

Zobacz cały numer PO 2/120 (Luty 2015)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń