Podczas nadchodzącego Salonu Samochodowego w Genewie swoje najnowsze propozycje zademonstruje m.in. firma Goodyear Dunlop. Na ekspozycji koncernu prezentowana będzie nowa linia letnich opon o najwyższej klasie AA oraz koncepcyjne opony przyszłości. Amatorzy rozwiązań technologicznych będą mogli zapoznać się z innowacjami Goodyeara w hali nr 2, na stoisku 2056.
Targi motoryzacyjne w Genewie każdego roku wzbudzają olbrzymie emocje wśród fanów motoryzacji, ale też generują coraz większe oczekiwania względem wystawców. Dopinguje to firmy z branży do opracowywania pionierskich projektów, które będą inspiracją dla innych. W tej grupie wystawców jest także firma Goodyear. W tym roku marka po raz kolejny zaskoczy i pokaże dwie opony koncepcyjne, odpowiadające na wyzwania motoryzacji przyszłości. Jedna z nich może przynieść rozwiązanie problemu zasilania przyszłych pojazdów, a druga otworzy nowy wymiar wszechstronności i adaptacji do zmieniających się warunków jazdy oraz wysokiej sprawności.
- Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu stworzyło te koncepcyjne opony aby zainspirować do poszukiwanie rozwiązań dla problemów które prawdopodobnie pojawią się przed motoryzacją przyszłości - powiedział Jean-Pierre Jeusette, dyrektor generalny Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu.
W Genewie Goodyear pokaże również oponę EfficientGrip Performance, wyróżniającą się najwyższą możliwą oceną w ramach europejskich przepisów o klasyfikacji - klasą AA. Nowe ogumienie posiada klasę A zarówno w dziedzinie wydajności paliwowej, jak i przyczepności na mokrej nawierzchni. Obecnie koncern dostarcza jeden z najszerszych asortymentów opon klasy AA w różnych rozmiarach.
Na stoisku w Genewie nie zabraknie też odniesień do dokonań Dunlopa w sportach motorowych. Marka zaprezentuje nowego Mercedesa SLS AMG GT3, który powstał we współpracy z Akademią Jazdy Mercedes AMG. W ramach tego projektu Dunlop opracowuje też nową specyfikację opon wyścigowych dla AMG na Nürburgring, by powtórzyć sukces z 2013 r. Poza tym, firma pokaże zestaw opon wyścigowych, które zwiększają liczbę strategicznych zmiennych mających wpływ na ostateczne wyniki.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear