2015-02-25

Udany rok dla Heuvera

 

Międzynarodowa hurtownia opon z Hardenberg (Holandia) uzyskała w 2014 r. ponadprzeciętnie dobry wynik. Podczas gdy większość sektorów rynku borykała się z problemami czy nawet odnotowywała spadek, firma Heuver osiągnęła wzrost. W minionym roku skupiono się w większym stopniu na inwestowaniu w ludzi i środki, jak również na zakupach i warunkach dostaw. Rezultatem tych działań było uzyskanie dobrych wyników.

Gotowość inwestycyjna

- W roku 2014 jeszcze bardziej koncentrowaliśmy się na kontakcie z klientem - powiedział Bertus Heuver, dyrektor hurtowni opon Heuver (na zdjęciu obok).  - Klientów można związać ze sobą jedynie, jeżeli poświęci się im więcej uwagi i będzie się w jeszcze lepszy sposób spełniało ich wymogi. Bardzo ważne było nasze nowe podejście rynkowe opierające się na nakierowaniu na poszczególne kraje. W tym celu zainwestowaliśmy w przyciągnięcie nowych i doświadczonych osób - w sumie 17 nowych pracowników - oraz w odpowiednie środki.

Dyrektor hurtowni dodaje, że dzięki prowadzonej polityce zakupów oraz sposobowi zarządzania zapasami, firma nie tylko utrzymała stałych klientów, ale także pozyskała nowych. Chcąc oferować usługi na wysokim poziomie na arenie międzynarodowej, firma nie wyklucza nowych inwestycji. B. Heuver podkreśla również, że najważniejsze w realizacji wytyczonych celów są kluczowe wartości, takie jak dostępność, odpowiednia cena, maksymalny zakres serwisu oraz optymalny sposób dystrybucji.

Wzrost w sektorze EM

Firma wzmocniła w 2014 r. sieć przedstawicielstw handlowych i zdecydowała się na maksymalny zakres serwisu oraz dalszą optymalizację sklepu internetowego. Działania te przyniosły efekty.

- Na rynku robót ziemnych wiele marek klasy A znalazło się w trudnej sytuacji - powiedział dyrektor hurtowni. - Nam natomiast udało się odnotować wzrost. W centralnym miejscu znajduje się tutaj nasze zaangażowanie wraz z osobistymi kontaktami oraz nasza strategia pełnego serwisu. Dostarczamy opony nowe, używane, bieżnikowane oraz produkty pokrewne, takie jak koła. W razie potrzeby zajmujemy się również montażem. Nazywamy to serwisem 'okołooponiarskim'. Nasze własne marki importowe EM, jak np. Aeolus, radziły sobie bardzo dobrze. W tym roku wprowadzimy na rynek nową markę EM.

Sukces w różnych sektorach

Mocnym atutem na rynku rolnym w krajach Beneluksu była marka Alliance. Wspomniane opony odniosły sukces w branży części zamiennych i OEM we wszystkich krajach europejskich, w których firma Heuver sprzedaje produkty tej marki na wyłączność. Wraz ze swoimi stałymi markami firma nieustannie zwraca uwagę na wysoką jakość, atrakcyjne ceny oraz inwestowanie w przyszłość. To najważniejsze warunki dalszego rozwoju.

- Liczby w sektorze rolnym i EM napawają optymizmem - powiedział Bertus Heuver. - Wrażenie to umocniło się w ciągu ubiegłego roku na skutek ponownego zwiększenia udziału w rynku opon ciężarowych Aeolus. Rynek zgłasza obecnie w aktywny sposób zapotrzebowanie na ten produkt. Marka zdobyła swoją pewną pozycję.

W ciągu minionego roku hurtownia uzyskała wzrost o 15 proc. w przypadku marki Aeolus, co zawdzięcza m.in. wysokiej jakości i dobrej dostępności. Podobny poziom wzrostu odnotowano w przypadku całego asortymentu opon ciężarowych, zaś bardzo duży, bo na poziomie 30 proc. - w przypadku marki Athlete Wheels.

(ik)

Źródło i fot. Heuver

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń