Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.
Wspomniany konkurs opiera się na ogólnopolskim badaniu konsumenckim, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które pojawiły się na rynku w danym roku i zostały docenione przez klientów.
Na początku 2014 r. Shell wprowadził na rynek nową linię udoskonalonych olejów silnikowych od nazwą Helix Ultra Professional dla profesjonalistów - czyli producentów pojazdów, dilerów samochodów osobowych oraz autoryzowanych serwisów samochodowych. Nowe produkty powstały na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej technologii PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, praktycznie pozbawionego wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej1. Tak wyprodukowane oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III2.
- Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia - powiedziała Justyna Goraj, z firmy Shell Polska. - Tym bardziej, że jest to najcenniejszy głos, bo głos klientów, którzy potwierdzili najwyższą jakość olejów Shell Helix i docenili nasze innowacyjne podejście do produktu.
1) W oparciu o wyniki testu Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40
2) W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu i testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależnym laboratorium
(ik)
Źródło i fot. ConTrust, Shell