W 2014 r. spółka Uniwheels AG odnotowała dalszy wzrost sprzedaży felg aluminiowych. Według wstępnych danych, wolumen sprzedaży w minionym roku wzrósł o 5,2 proc. w stosunku do 2013 r. do ponad 7,2 mln felg. Większą sprzedaż odnotowano zarówno w sektorze automotive, osiągając rekordowe poziomy dostaw do europejskich producentów samochodowych, jak też na rynku akcesoriów - sprzedaży felg pod znanymi markami ATS, Rial, Alutec i Anzio na całym świecie.
- Jesteśmy dumni z tego, że w 2014 roku osiągnęliśmy ponownie doskonały wynik sprzedaży. Nasza już wcześniej ugruntowana silna pozycja sprzedażowa na wymagającym rynku felg aluminiowych tym samym jeszcze się poprawiła - powiedział Ralf Schmid, prezes zarządu Uniwheels AG. - Jednocześnie obszerna baza naszych klientów z sektora motoryzacyjnego powiększyła się w ubiegłym roku o kilka nowych podmiotów.
Biorąc pod uwagę dobre wyniki sprzedażowe, zakładane już w raporcie za I półrocze 2014 r., przedstawiciele spółki przewidują, że wyniki za cały rok 2014 również będą dobre. Rosnący popyt na produkty firmy pozwala oczekiwać dalszej poprawy wyników sprzedaży także w 2015 r.
(ik)
Źródło: LEWIS PR, fot. Uniwheels