Heuver, międzynarodowa hurtownia opon z siedzibą główną w Hardenberg (Holandia), wraz z początkiem 2015 r. uruchomiła swoją nową stronę internetową oraz nową aplikację na tablety i smartfony, która dostępna jest w Google Play i Apple App Store. Dzięki podjętym inicjatywom narzędzia oferowane przez firmę mają być praktyczniejsze i prostsze w obsłudze z punktu widzenia użytkownika.
Bertus Heuver, dyrektor firmy, podkreśla jak istotna jest obecność sklepu w internecie, także w branży oponiarskiej. Dodaje, że coraz więcej klientów wybiera internetową formę zakupów. Z uwagi na użytkowników internetu, firma stworzyła odświeżoną stronę www, która oferuje więcej możliwości wyszukiwania i zamawiania towaru. Nowoczesny desing witryny oraz praktyczne i łatwo dostępne dane to według dyrektora hurtowni mocne strony nowego portalu. Oprócz tego opracowana została specjalna aplikacja dzięki której klienci mogą mieć stały dostęp do informacji na temat dostępności produktów, ich właściwości i cen - nawet jeśli znajdują się w trybie offline. Nowe rozwiązania są elementem strategii firmy, która zamierza tworzyć „usługi bez ograniczeń”.
Udoskonalona strona może być obsługiwana na różnych urządzeniach mobilnych, w tym komputerach PC, laptopach, tabletach i smartfonach. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom klienci będą teraz mogli w prostszy i szybszy sposób przeglądać ofertę firmy oraz uzyskać różne informacje na temat opon. Aplikacja, z której można korzystać bez podłączenia do internetu, dostępna jest w języku niemieckim, angielskim, francuskim i holenderskim.
(ik)
Źródło i fot. Heuver