2015-01-05

Firmowa flota pod kontrolą

 

Ogólnopolska Grupa Martom (z siedzibą w Białymstoku) kończy obecnie pracę nad nową platformą pozwalającą na racjonalne i przede wszystkim bezpłatne zarządzanie samochodami w każdej firmie. Zatem już teraz można zapoznać się z opcjami nowego rozwiązania o nazwie Flotimo i sprawdzić, jakich funkcjonalności mogą spodziewać się przedsiębiorcy.

Wspomniana platforma skierowana jest do firm posiadających od kliku do nawet kilkudziesięciu samochodów rozsianych po całym kraju. Flotimo pozwala na bieżąco monitorować stan takiej floty, kontrolować przebieg dokumentów i oceniać racjonalność wydatków.

Przy tworzeniu nowego rozwiązania Grupa Martom współpracowała zarówno z klientami, jak i serwisami, które w tworzonym systemie będą świadczyć usługi. Umożliwiło to zdiagnozowanie rzeczywistych potrzeb wszystkich uczestników procesu obsługi floty samochodowej i zaoferowanie rozwiązania, które na te potrzeby w pełni odpowie.

Obecnie prace programistyczne zostały zakończone, a rozwiązanie jest w trakcie testów. Część klientów już dziś korzysta z Flotimo, sprawdzając jak w praktyce wygląda zakładanie zleceń czy autoryzowanie poszczególnych operacji. Pierwsze głosy płynące z rynku są pozytywne - platforma spełnia pokładane w niej nadzieje i rzeczywiście ułatwia codzienną pracę.

Aplikacja mobilna

Warto dodać, że korzystanie z Flotimo jest proste i intuicyjne. Dzięki temu cały proces trwa nie dłużej, niż standardowa obsługa w serwisie samochodowym, a oprócz tego klient może także liczyć na dodatkowe korzyści. Jedną z nich będzie aplikacja mobilna dla kierowców pojazdów flotowych i osób zarządzających flotą, która właśnie powstaje. Program ten, zawierający w sobie część funkcjonalności wersji dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej, ułatwi komunikację wszystkich uczestników procesu.

- Wyobraźmy sobie, że kierowca naszego auta służbowego będący w innym mieście udał się do serwisu celem wymiany opon - tłumaczy Łukasz Bazarewicz, prezes Grupy Martom. - Przy tej okazji okazało się, że jedno z kół wymaga także naprawy. W tym momencie na wyświetlaczu naszego telefonu pojawi się stosowny komunikat z prośbą o decyzję w tej sprawie i przedstawiający jej koszty. Dzięki temu, zamiast dzwonić lub wysyłać e-maile z potwierdzeniem, naprawę będziemy mogli autoryzować od razu, jednym kliknięciem.

Korzyści dla wszystkich

Istotne oszczędności czasu zagwarantuje także kolejna funkcjonalność platformy, czyli tzw. usługi sugerowane. Dzięki nim pojazd, który pojawi się w serwisie np. w celu wymiany ogumienia, zostanie także diagnozowany pod kątem ewentualnych usterek. Pracownik warsztatu sprawdzi m.in. poziom płynów eksploatacyjnych lub zużycia klocków hamulcowych czy innych podzespołów.  System umożliwi zatem bieżące monitorowanie stanu floty, co będzie miało znaczenie w kontekście planowania kosztów i podejmowania decyzji dotyczących eksploatacji poszczególnych samochodów.

Sieć warsztatów

Na chwilę obecną chęć skorzystania z Flotimo wyraziło już kilkadziesiąt warsztatów w największych miastach w Polsce. Cały czas prowadzone są także rozmowy z zakładami, które dobierane są ze względu na lokalizację lub zakres usług. Jednocześnie prowadzone są także działania mające na celu pozyskanie klientów. Wśród nich znajdują się chociażby dysponujące dużą liczbą samochodów przedsiębiorstwa z branży medialnej z Warszawy.

Jak prognozuje pomysłodawca Flotimo, oficjalne uruchomienie platformy z wszystkimi jej funkcjonalnościami powinno nastąpić w kwietniu br.

(ik)

Źródło i fot. Publicum

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń