2014-12-12

Imponujące rajdowe Mitsubishi

 

Przejazd nowego Proto braci Dytko podczas Warszawskiego Rajdu Barbórka wywołał duże poruszenie w branży i wśród kibiców na Karowej. Ekipie Dytko Sport we współpracy z Euromaster udało się nie tylko zbudować kompletnie inny model niż obecne dotychczas w rajdach, ale i podkręcić dyskusję nt. zmiany przepisów planowanej na 2015 rok.

Na dwa tygodnie przed startem wspomniany team miał zupełnie inny pomysł na swój udział w rajdzie. Dytko planował wystawić w tym rajdzie jeden ze swoich wcześniejszych modeli - Peugeot 208 Proto, którym miała jechać czarnoskóra załoga z Madagaskaru, bo to dla niej Peugeot został zbudowany. Nieoczekiwanie problemy z dotarciem Madagaskarczyków do Polski sprawiły, że Paweł Dytko zdecydował się wrócić za kierownicę i skorzystać z okazji, by na Karowej osobiście zaprezentować swoje najmłodsze dzieło.

Od momentu tej decyzji praca w warsztacie Euromaster w Nysie nabrała niesamowitego tempa. Ekipa pięciu doświadczonych serwisantów przez ok. 1,5 tygodnia zajmowała się dopracowywaniem Mitsubishi, a testy i modyfikacje trwały aż do ostatnich godzin przed startem. Czas na świętowanie sukcesu znalazł się dopiero, gdy auto wróciło po rajdzie do warsztatu.

Poniżej zamieszczamy film, udostępniony na kanale YouTube Euromaster Polska, pokazujący jak przebiegała budowa auta.

Serwis Dytko z Nysy na Opolszczyźnie przystąpił do europejskiej sieci serwisów Euromaster związanej z koncernem Michelin wiosną 2014 r. Oprócz świadczenia usług z zakresu lekkiej mechaniki i serwisowania ogumienia do pojazdów „cywilnych” z Nysy i okolic, buduje na zamówienie kierowców z całego świata samochody rajdowe pod marką ProtoCars by Dytko Sport.

(ik)

Źródło i fot. Euromaster

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń