2014-12-09

Nowości Kumho na 2015 r.

 

Kumho Tire USA prowadzi intensywne działania zmierzające do zmodyfikowania i udoskonalenia swojej oferty na 2015 r. Poprzez podejmowanie różnorodnych inicjatyw koncern pracuje także nad większą rozpoznawalnością marki oraz rozwojem firmy na arenie międzynarodowej.

Wśród nowości marki Kumho na 2015 r. znajdą się  następujące modele:

- Ecsta V720 - to opona letnia o wysokich osiągach, która dostępna będzie w 6 rozmiarach od 15 do 18 cali; model ma gwarantować odpowiednią przyczepność na mokrej nawierzchni także przy dużych prędkościach;

Ecsta 4X II - to opona całoroczna UHP o wysokiej wydajności, która w drugim kwartale przyszłego roku zastąpi model Ecsta 4X; ogumienie będzie  dostępne w 53 rozmiarach od 15 do 20 cali;

- Solus TA71 - to kolejna opona całoroczna dostępna w 38 rozmiarach od 15 do 19 cali; ogumienie ma zapewniać odpowiednią przyczepność na mokrych i ośnieżonych drogach; w drugim kwartale zastąpi oponę Ecsta LX KU27;

- Solus TA11 - to również ogumienie całoroczne, które będzie dostępne w 44 rozmiarach od 13 do 18 cali; model ma oferować wyjątkową wydajność i zastąpi w trzecim kwartale 2015 r. oponę Solus KR21;

- Road Venture AT51 - to opony terenowe, które będą dostępne w 43 rozmiarach od 15 do 20 cali; w drugim kwartale 2015 r. ogumienie zastąpi model Venture AT KL78;

- Crugen Premium KL33 - to opony stworzone do aut typu SUV i CUV, które mają zapewniać odpowiednie parametry w różnych warunkach pogodowych; ogumienie oferowane będzie w 30 rozmiarach od 16 do 20 cali.

W ofercie firmy Kumho nadal pozostanie model Solus TA3. Opona dostępna w 28 rozmiarach, posiada symetryczny wzór bieżnika, emituje niski poziom hałasu i zapewnia duży komfort podczas jazdy. Jak informuje producent, model ten gwarantuje przyczepność na drodze w różnych warunkach pogodowych i stanowi doskonały wybór na każdą porę roku.

Dzięki odświeżonej ofercie, koncern planuje zwiększyć sprzedaż swoich produktów oraz swój udział w rynku o kilka procent do 2018 r. Firma podjęła także szereg innych działań, które mają wpłynąć na jej rozwój. Niedawno rozpoczęto budowę nowego zakładu produkcyjnego Kumho w USA w miejscowości Macon (w stanie Georgia). Wznowiona po 7 latach inwestycja ma zwiększyć wpływy koncernu na rynku Ameryki Północnej. Zakończenie budowy planowane jest na początek 2016 r.

Aby poprawić wizerunek firmy i zwiększyć rozpoznawalność marki, koncern stawia na intensywne działania marketingowe. W związku z tym firma postanowiła zwiększyć swoje zaangażowanie w sport i nawiązała współpracę z NBA - amerykańsko-kanadyjską ligą koszykarską. Podczas rozgrywek w 2015 r. Kumho realizować będzie swoją kampanię reklamową m.in. za pośrednictwem bilbordów, internetu i telewizji.

(ik)

Źródło i fot. Kumho, Tire Review

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń