Producent samochodów z Korei Południowej otwiera największy w Europie salon sprzedaży odzwierciedlający nowe standardy wizualne marki. Nowy obiekt zlokalizowany we Frankfurcie, powstał w niewielkiej odległości od siedziby przedstawicielstwa Hyundai w Europie i jest jednym z 200 europejskich salonów z nowym oznakowaniem i wyposażeniem.
Nowa przestrzeń sprzedażowa, zaaranżowana na dwóch piętrach obejmuje powierzchnię liczącą w sumie 2466 m², natomiast strefa serwisowa zajęła 2000 m². Operatorem obiektu będzie nowy partner w sieci Hyundaia, firma Delta Automobile.
W zewnętrznych elementach architektonicznych dominuje ciepły brązowy kolor, a wnętrze jest przestrzenne i jasne dzięki aranżacji wykorzystującej w maksymalnym stopniu światło dzienne.
Wprowadzenie nowego wizerunku salonów jest naturalną konsekwencją polityki koncernu, dążenia do oferowania klientom jakości ponad ich oczekiwania i zdobycia statusu najbardziej przyjaznej i lubianej marki motoryzacyjnej.
Do 2018 r., wszystkie salony Hyundaia na świecie (6000) będą spełniały nowe standardy wizualne i aranżacyjne marki.
(ik)
Źródło i fot. Hyundai