2014-11-26

Nagroda dla Bridgestone’a

 

Japoński koncern oponiarski otrzymał tytuł Superbrands 2014/2015 - nagrodę przyznawaną najsilniejszym markom na polskim rynku. Na sukces firmy wpłynęły głosy 15 tysięcy respondentów biorących udział w badaniu konsumenckim oraz eksperci Rady Marek  międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd.

Wspomniany tytuł przyznawany jest w Polsce od ponad 10 lat. Nagrodą wyróżniane są najsilniejsze marki funkcjonujące na polskim rynku. Laureaci plebiscytu wyłaniani są na podstawie procesu certyfikacji, na który składają się badania konsumenckie, przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tym roku ocenie poddano ponad 2400 marek w 110 kategoriach. W Polsce badanie opierało się na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na głosowaniu ekspertów Rady Marek międzynarodowej organizacji Superbrands Ltd. 

Firma zdobyła także uznanie magazynu Tire Business, który po raz szósty z rzędu przyznał japońskiemu koncernowi tytuł największego na świecie producenta opon i wyrobów z gumy. Pozytywne opinie ekspertów zyskały również zimowe opony Bridgestone Blizzak LM001 oraz Firestone Winterhawk 3, które w teście ADAC otrzymały najwyższe oceny.

(ik)

Źródło: wnp.pl, fot. arch. redakcji

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń