TNS Polska przyznało Klucze Jakości - nagrody za najlepszą obsługę klienta w stacjach ASO. W tegorocznej edycji w kategorii Garage Quality Check 2014 najlepsze okazało się Renault Polska.
Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Kontrole prowadzone były w okresie luty-sierpień 2014 r. Zrealizowano wówczas 140 audytów w serwisach 14 najpopularniejszych marek motoryzacyjnych, po dziesięć dla każdej z nich. Oceniając poszczególne punkty brano pod uwagę m.in. jakość obsługi w samym serwisie, jakość rozmów telefonicznych umawiających na wizytę, a także korespondencji prowadzonych drogą elektroniczną. Badaniu towarzyszyły dyskusje grupowe z klientami serwisów badanych marek, w których ocenili oni ważność poszczególnych etapów obsługi klienta.
Po przeprowadzeniu wszystkich audytów okazało się, że firma Renault najlepiej spełniła standardy obsługi klienta i tym samym zajęła pierwsze miejsce w rankingu marek biorących udział w badaniu. Jest to szczególne wyróżnienie w kontekście sprzedaży flotowej, ponieważ to jeden z najważniejszych czynników determinujących wybór konkretnej marki.
- Obsługa klienta jest dla nas jedną z najważniejszych kwestii, dlatego bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Wyniki badania potwierdzają, że Renault oferuje klientom usługi najlepszej jakości - powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor wykonawczy Renault w Polsce, który odebrał statuetkę Złotego Klucza Jakości.
(ik)
Źródło i fot. Renault