Pod koniec XX wieku zapoczątkowano w Polsce nową erę zakupów. W tym okresie pojawiły się pierwsze platformy sprzedażowe online, które umożliwiały robienie zakupów bez wychodzenia z domu. Dokładnie 10 lat temu niemiecka firma Delticom uruchomiła na polskim rynku sklep internetowy, w którym klienci mogli nabyć nowe opony.
W czasach raczkującego handlu online eksperci motoryzacyjni z Delticom, europejskiego pioniera internetowej sprzedaży ogumienia, utworzyli na polskim rynku platformę Oponytanio.pl. Wszystko to było możliwe dzięki dynamicznie rozwijającej się sieci World Wide Web. Od 2004 r. sklep online przyczynił się znacząco do propagowania wśród polskich kierowców idei zakupu opon przez internet. W ciągu minionych dziesięciu lat nieustannie poszerzano ofertę sprzedaży i zakres usług, aby spełnić oczekiwania stale rosnącej grupy klientów.
- W tak dynamicznym środowisku, jakim jest e-commerce wiele się zmieniło przez ostatnie dziesięć lat - mówi Philip von Grolman, członek Zarządu Delticom. - Jednak sklep Oponytanio.pl był i jest istotnym punktem odniesienia dla kierowców poszukujących w sieci opon dobrej jakości, które można zamówić w wygodny sposób, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Zdobyliśmy, a co ważniejsze, utrzymaliśmy zaufanie stale rosnącej liczby polskich klientów, a ponadto nieustannie pracujemy nad zapewnieniem naszym klientom usług spełniających ich oczekiwania.
Istniejący od 10 lat polski sklep internetowy należący do firmy Delticom oferuje obecnie szeroki wybór opon dobrej jakości. Na platformie Oponytanio.pl dostępnych jest ponad 100 marek ogumienia oraz ponad 25 tys. modeli. Klienci mogą liczyć na korzystne ceny przez cały rok, wysoką dostępność opon nawet w szczycie sezonu, szybką dostawę oraz bezpieczne opcje płatności. Zamówione modele dostarczane są na adres wskazany przez kupującego lub do pobliskiej stacji montażowej.
(ik)
Źródło: PAP