Firma Uniwheels, szwajcarski producent felg aluminiowych, opublikowała swoje wyniki, które uzyskała w pierwszej połowie 2014 r. Producent po raz kolejny odnotował zwiększoną sprzedaż swoich produktów.
Zarówno w wymagającym obszarze dostarczania felg producentom samochodów (dywizja Automotive), jak również w obszarze dystrybucji felg pod własną marką i według własnego projektu do sieci globalnych partnerów na rynku wtórnym (dywizja Accessory) sprzedaż osiągnęła wartości rekordowe. Łącznie koncern sprzedał ponad 3,5 mln felg, co stanowi wzrost o ponad 200 tys. sztuk w porównaniu do tego samego okresu 2013 r.
W pierwszej połowie br. Uniwheels dostarczyło 2,899 mln obręczy w ramach dywizji Automotive. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku odnotowano wzrost o 4 proc. Lepsze rezultaty zaobserwowano także w dywizji Accessory. W ramach tego obszaru sprzedaż felg wzrosła o ponad 21 proc. w porównaniu z pierwszą połową 2013 r.
- Ze względu na pozytywny rozwój sprzedaży w pierwszej połowie roku oraz przewidywaną sprzedaż w drugiej połowie roku szacowaną na podstawie księgi zamówień w obu dywizjach (Automotive oraz Accessory) Uniwheels przewiduje dalszy rozwój działalności w tym roku - powiedział Ralf Schmid, dyrektor generalny Uniwheels.
Oficjalne półroczne wyniki finansowe zostaną opublikowane przez firmę zgodnie z planem, czyli pod koniec sierpnia.
(ik)
Źródło: Automotive Supplier, Fot.: ATS, Anzio