Z najnowszych obliczeń Goodyeara wynika, że przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową TruckForce jest wyjątkowo krótki. W ubiegłym roku w Europie czas od przyjęcia zgłoszenia do ponownego włączenia się pojazdu ciężarowego do ruchu wynosił zaledwie 138 minut.
W 2013 r. TruckForce pomogła w ponad 10 tys. zdarzeń drogowych. Przeciętny czas udzielenia pomocy wyniósł niewiele ponad 2 godziny. Warto dodać, że wynik ten obejmuje również te części Europy, w których duże niezamieszkane obszary naturalnie zwiększają odległość do najbliższego punktu pomocy.
W ramach sieci Goodyear TruckForce działa obecnie prawie 2000 dostawców usług w 28 europejskich krajach. Zrzeszone w niej punkty posiadają niezbędne wyposażenie i wyszkolonych pracowników, którzy udzielają pomocy w przypadku problemów związanych z ogumieniem. Jeżeli pojazd wymaga pomocy przy drodze, na przykład z powodu przebicia opony, kierowca łączy się z czynnym przez całą dobę centrum obsługi Serviceline24h, które wysyła najbliższy pojazd pomocy drogowej.
Oprócz wspomnianych usług Goodyear oferuje także internetowy system zarządzania FleetOnlineSolutions. Firma uruchomiła również specjalnie przygotowaną stronę www.serviceline.24assist.eu/mobile zoptymalizowaną dla telefonów komórkowych, która umożliwia kierowcom łatwy kontakt z centrum obsługi Serviceline24h.
Nowością w ofercie Goodyeara jest usługa RoadsideAssistanceSolutions (RAS), udoskonalającą obsługę ServiceLine24h poprzez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. RAS umożliwia operatorowi pojazdu śledzenie postępu pomocy drogowej świadczonej przez firmę. Dodatkowe informacje są przekazywane klientowi przez internet i pozwalają śledzić przebieg udzielanej pomocy w czasie rzeczywistym.
(ik)
Źródło i Fot.: Goodyar