Dunlop poinformował, że fanpage firmy na Facebooku zyskał ponad 200 tysięcy fanów. W 2013 r. liczba ta wynosiła tylko 100 tys. Oznacza to, że w tym roku liczba fanów zwiększyła się aż dwukrotnie.
- Marka Dunlop słynie z zaangażowania w sporty motorowe i opon high performance, projektowanych i produkowanych dla entuzjastów jazdy. To odegrało kluczową rolę w budowaniu popularności naszej strony na Facebook. Wiemy, że entuzjaści jazdy zwracają znacznie większą uwagę na wszystkie elementy swojego pojazdu, a 100 tysięcy nowych fanów, których zyskaliśmy w ubiegłym roku, to dowód ogromnego uznania dla Dunlopa jako kluczowego gracza na tym rynku - powiedział Hans Vrijsen, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Fanpage Dunlopa to nie tylko miejsce spotkań kierowców preferujących sportową jazdę, ale także cenne źródło informacji. Profil tej marki jest odwiedzany przez fanów znacznie częściej po publikacji wyników testów w czasopismach, np.: najnowszej opony zimowej Winter Response2, a także przy okazji premiery opony letniej Street Response2.
Większą aktywność użytkowników odnotowano także w związku z bliską współpracą Dunlopa ze sportem motorowym - podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, 24-godzinnego wyścigu Nürburgring oraz British Touring Car Competition, jak również różnych wyścigów motocyklowych w całej Europie.
Na profilu firmy można znaleźć również informacje na temat zastosowania opon Dunlop jako wyposażenia fabrycznego dla wiodących samochodów sportowych, takich jak Mercedes-Benz A 45 AMG i CLA 45 AMG.
(ik)
Źródło i Fot.: Goodyear