Firma Continental już po raz siódmy przeprowadziła ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti360° Fleet Services, oferującej kompleksową obsługę flot ciężarowych. Zestawienie powstało na podstawie audytu zgodności ze standardami jakości Conti 360°, jakie musi spełniać każdy z ocenianych serwisów.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Oprócz najwyższej jakości obsługi klienta, wyróżnione punkty charakteryzują się również szybką realizacją zleceń oraz terminowością ich rozliczania. W tym roku nagrodzono 5 najlepszych serwisów, po jednym z każdego z 5 regionów operacyjnych firmy w Polsce.
Tytuł Serwis Roku Sieci Conti360° 2013 otrzymały:
JMK Poznań – Region Północno-Zachodni
Regum II – Region Południowo-Zachodni
Gumlop – Region Północno-Wschodni
Gas Truck – Region Centralny
Korzonek – Region Południowo-Wschodni
Zwycięzcy konkursu są wyłaniani na podstawie corocznego audytu. Na zakończenie danego roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Najlepiej funkcjonujące serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360o, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Najlepsze warsztaty w pierwszej kolejności wykonują usługi zlecane przez Continental i floty transportowe. Dzięki corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług, klienci mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.
- Dla firm transportowych istotne jest, by serwis nie tylko sprawnie świadczył obsługę serwisową, ale także wspierał je w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy co roku weryfikować, które z serwisów oferują usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między poszczególnymi serwisami motywuje je do stałego podnoszenia jakości usług - powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.
(ik)
Źródło i Fot.: Continental