Ciężarowe i dostawcze

GOODYEAR

Ultra Grip

Opona zimowa  ciężarowa Goodyear Ultra Grip to nowość na miarę XXI wieku  wśród opon zimowych ciężarowych. Wyznacza ona zupełnie nowe standardy sprawności w ekstremalnych warunkach zimowych oraz zapewnia doskonałą przyczepność, wymaganą w takich regionach, jak Skandynawia, Alpy czy generalnie w terenach górzystych. Nieregularny wzór bieżnika zapewnia rewelacyjne właściwości trakcyjne i prowadzenie się w warunkach zimowych. Doskonała stabilność poprzeczna, wzorowe prowadzenie się opony i skuteczne hamowanie na mokrych i śliskich, zaśnieżonych  nawierzchniach zapewnia zoptymalizowany materiał bieżnika.  Przekłada się to także na wysokie przebiegi opony i niskie opory toczenia. Unikatowy wzór bieżnika opony ciężarowej  ogranicza do minimum odłupywanie i pękania bieżnika oraz zakleszczania się kamieni. Zasadnicze korzyści opon  Goodyear WTS w porównaniu z poprzednią oponą G250 to sprawność lepsza o 25 proc., przebieg większy o 20 proc., właściwości trakcyjne na mokrej nawierzchni lepsze o 6 proc., doskonała skuteczność hamowania na nawierzchniach pokrytych wodą lub śniegiem, zoptymalizowana powierzchnia styku z drogą zapewniająca równomierny rozkład nacisku i zużywanie się opony. Stosować ją można na  oś sterującą,  w  autobusach przeznaczona do stosowania na wszystkich osiach.

 

 

G 443

Opona zimowa na osie napędowe G443 została opracowana z myślą o wymagających zastosowaniach zimowych. Solidna konstrukcja i specjalne materiały bieżnika w połączeniu z najnowszymi rozwiązaniami w dziedzinie geometrii osnowy opony pozwoliły na stworzenie opony o optymalnych właściwościach trakcyjnych, skuteczności hamowania i prowadzenie się w warunkach zimowych, które jednocześnie gwarantują przewoźnikom długotrwałą eksploatację.

                                                                                

Zobacz cały numer PO 6/25 (Listopad-Grudzień 2003)

 


 

Goodyear Dunlop

Nowa rodzina opon do naczep

                    

   SP 252                                385 65 225                       Marathon LHT

Niemal co trzecia opona sprzedawana na polskim rynku opon ciężarowych jest przeznaczona do stosowania na osiach naczepowych . Opony naczepowe ( super single ) muszą charakteryzować się wysokimi przebiegami oraz niskimi oporami toczenia . Te dwa parametry generują niskie koszt eksploatacyjne opon a to jest jeden z najważniejszych elementów wysokiego postrzegania opony przez użytkownika

Koncern Goodyer Dunlop wprowadził na rynek nowe opony ciężarowe z rodziny Marathon  LHT oraz SP 252 , które są przeznaczone do stosowania  na osiach naczepowych w dalekim transporcie.
Wykorzystanie najnowszych materiałów oraz  rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych pozwala na osiąganie wydłużonych przebiegów - o 30 proc.  (w porównaniu do G114)

Mniejsze opory toczenia nowej opony dają oszczędności w zużyciu paliwa  o niemal 2 proc.
Opony Marathon LHT oraz Dunlop SP252 charakteryzują się udoskonalną  skutecznością hamowania na mokrych nawierzchniach. - skrócenie drogi hamowania o 4 m ( długość  kabiny ciągnika ).
Budowa rzeźby opon ograniczają dodatkowo poziom hałasu generowanego przez toczącą się oponę do poziomów niższych od wymaganych przepisami.

Zobacz cały numer PO 3/22 (Maj-Czerwiec 2003)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń