Firma Uniwheels, producent felg aluminiowych, opublikowała swoje wyniki, które uzyskała w pierwszych trzech miesiącach br. Jak się okazuje I kwartał 2014 r. jest piątym z kolei, w którym koncern zwiększył swoje obroty rok do roku.
Sprzedaż felg wspomnianej marki znacząco przekroczyła ubiegłoroczne rezultaty. Zadowalające wyniki uzyskano zarówno w obszarze wysokiej jakości felg premium dostarczanych producentom samochodów (dywizja Automotive), jak również w dziedzinie designerskich felg dostępnych na rynku wtórnym (dywizja Accessory).
Biorąc pod uwagę dobre rezultaty oraz pełny portfel zamówień, firma planuje w tym roku 3-4 proc. wzrost w dywizji Automotive. Nowe zamówienia poszerzyły bazę klientów, w której obecnie jest 22 marki producentów samochodowych.
W przypadku dywizji Accessory producent sprzedał ponad 30 proc. więcej felg niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Było to możliwe dzięki nowej strukturze zarządzania kluczowymi klientami oraz korzystnym warunkom pogodowym tej wiosny.
Z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów korzysta ze sklepu internetowego Uniwheels B2B, co jest obustronnie korzystne w zakresie sprzedaży, wydajności i logistyki. Na podstawie zebranych przesłanek firma przewiduje wzrost od 10 do 15 proc. w dywizji Accesory w tym roku.
(ik)
Źródło i Fot.: Uniwheels, ATS, Anzio