Marka Bosch Service została uhonorowana złotym godłem ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta 2014. Firma zajęła I miejsce w ogólnopolskim plebiscycie popularności marek w kategorii serwisy samochodowe.
W ramach konkursu klienci mogli oddawać głosy na 8 podmiotów w kategorii serwisy samochodowe, odpowiadając na pytanie „Które z sieciowych serwisów samochodowych uważa Pan/Pani za najlepsze i polecałby/-ałaby Pan/Pani znajomym?". Głosowanie odbywało się wielotorowo: za pośrednictwem rozmów telefonicznych oraz w internecie. Bosch Service zdobył 42 proc. wszystkich oddanych głosów, zyskując tym samym pierwsze miejsce w rankingu i tytuł „Złoty Laur Klienta”.
Sieć Bosch Service skupia w swoich ramach zarówno serwisy kompleksowo obsługujące pojazdy wszystkich marek - pod nazwą Bosch Car Service, jak też serwisy specjalistyczne - pod nazwą Bosch Diesel Service i Bosch Diesel Centrum.
Punkty należące do sieci Bosch Car Service to nowoczesne warsztaty samochodowe. Oferują one kompleksowe usługi w zakresie elektrotechniki, elektroniki samochodowej, napraw układów ABS/ASR/ESP, diagnostyki silników benzynowych i wysokoprężnych, diagnostyki układów hamulcowych, elektroniki pokładowej i podwozia, przeglądów okresowych, obsługi klimatyzacji i napraw mechanicznych, jak wymiana pasków rozrządu, klocków i tarcz hamulcowych, amortyzatorów oraz sprzęgieł.
Ponadto w warsztatach należących do sieci dostępna jest szeroka gama części i akcesoriów samochodowych firmy Bosch stosowanych również na wyposażeniu fabrycznym wszystkich producentów samochodów osobowych i ciężarowych.
(ik)
Źródło i Fot.: Bosch