W tym roku firma Bridgestone planuje przeprowadzić siedem konkursów, w których wylosowanych zostanie ogółem 46 zwycięzców. Nagrody mogą okazać się wyjątkową atrakcją zwłaszcza dla fanów motosportu. Wśród nich przewidziano wizytę VIP na zawodach MotoGP oraz spotkanie z Valentino Rossim.
Konkursy są organizowane w ramach kampanii promocyjnej koncernu - Club46. Do współpracy zaproszono dziewięciokrotnego mistrza świata - Valentino Rossi. Kampania na pewno przyspieszy bicie serca fanów sportów motocyklowych, bowiem pierwszą nagrodą jest spotkanie z najbardziej utytułowanym kierowcą wyścigowym wszechczasów.
Bridgestone, jako oficjalny dostawa opon na zawodach MotoGP, zatrudnił V. Rossiego w charakterze doradcy ds. rozwoju opon motocyklowych. Aby uczcić podjętą współpracę stworzono kampanię Club46, w ramach której uczestnicy zabawy mogą zyskać cenne nagrody. Dla dwóch szczęśliwców przewidziano jedyną w swoim rodzaju wizytę na arenie MotoGP i spotkanie z Valentino Rossim.
Łącznie firma zaplanowała siedem konkursów ogólnoeuropejskich. Oprócz wspomnianych wyżej atrakcji, na 46 zwycięzców czekają także produkty Bridgestone i VR46.
(ik)
Źródło i Fot.: Bridgestone