Inżynierowie firmy Bridgestone opracowali kolejne ulepszenia opony Battlax Hypersport S20. Model ten S20 niejednokrotnie zwyciężał w testach renomowanych mediów motocyklowych w latach 2012 i 2013. Ostatnie modyfikacje w budowie i mieszance tego ogumienia, mają wydłużyć okres eksploatacji tylnej opony oraz poprawić stabilność prowadzenia i przyczepności w ostrych zakrętach.
W przypadku najnowszej wersji opon Battlax Hypersport S20 EVO udało się to osiągnąć dzięki specjalnie opracowanemu pasowi (z przodu), który zwiększa sztywność oraz nowej mieszance gumowej. Ogumienie, stworzone w oparciu o zastrzeżoną technologię Bridgestone NanoPro-Tech™, ma zapewniać mniejszy opór toczenia i wydłużyć okres użytkowania.
Z przeprowadzonych przez koncern testów wynika, że nowy model w przypadku opon tylnich gwarantuje dłuższe przebiegi o 22 proc. Opona gwarantuje także zauważalną poprawę stabilności podczas skręcania, zarówno na drodze, jak i na torze wyścigowym.
Początkowo opony Battlax Hypersport S20 EVO mają być dostępne w jednym rozmiarze na przód i w czterech rozmiarach na tył w klasie ZR.
Dostępne rozmiary:
• 120/70 ZR 17 M/C S20F EVO (58W) TL
• 180/55 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
• 190/50 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
• 190/55 ZR 17 M/C S20R EVO (75W) TL
• 200/55 ZR 17 M/C S20R EVO (78W) TL
Fot. Bridgestone
(ik)