2014-03-20

Lepsze motocyklowe od Bridgestone'a

 

Inżynierowie firmy Bridgestone opracowali kolejne ulepszenia opony Battlax Hypersport S20. Model ten S20 niejednokrotnie zwyciężał w testach renomowanych mediów motocyklowych w latach 2012 i 2013. Ostatnie modyfikacje w budowie i mieszance tego ogumienia, mają wydłużyć okres eksploatacji tylnej opony oraz poprawić stabilność prowadzenia i przyczepności w ostrych zakrętach.

W przypadku najnowszej wersji opon Battlax Hypersport S20 EVO udało się to osiągnąć dzięki specjalnie opracowanemu pasowi (z przodu), który zwiększa sztywność oraz nowej mieszance gumowej. Ogumienie, stworzone w oparciu o zastrzeżoną technologię Bridgestone NanoPro-Tech™, ma zapewniać mniejszy opór toczenia i wydłużyć okres użytkowania.

Z przeprowadzonych przez koncern testów wynika, że nowy model w przypadku opon tylnich gwarantuje dłuższe przebiegi o 22 proc. Opona gwarantuje także zauważalną poprawę stabilności podczas skręcania, zarówno na drodze, jak i na torze wyścigowym.

Początkowo opony Battlax Hypersport S20 EVO mają być dostępne w jednym rozmiarze na przód i w czterech rozmiarach na tył w klasie ZR.

Dostępne rozmiary:

•          120/70 ZR 17 M/C S20F EVO (58W) TL

•          180/55 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL

•          190/50 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL

•          190/55 ZR 17 M/C S20R EVO (75W) TL

•          200/55 ZR 17 M/C S20R EVO (78W) TL

Fot. Bridgestone                     

(ik)

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń