Wyposażenie i akcesoria

CUB

TPMS UNI Sensor

Gumowy czujnik ciśnienia CUB TPMS UNI Sensor® 433 MHz do felg stalowych przeznaczony jest przede wszystkim do aut produkowanych na rynek europejski. Uniwersalny, programowalny czujnik TPMS z pomocą urządzenia Sensor AID® może być przeprogramowany oraz aktywowany w ok. 95 proc. aut dostępnych na rynku, które są wyposażone w system TPMS. Czujniki UNI Sensor® można stosować jako duplikat przy drugim komplecie kół, a także w przypadku uszkodzonych lub niedziałających oryginalnych czujników bez potrzeby przeprogramowywania komputera w aucie. Wystarczy wykonać klon oryginalnego czujnika przy użyciu programatora Sensor AID. Procedura taka trwa kilka sekund. Ze statystyk wynika, iż w 99 proc. przypadków związanych z obsługą czujników ciśnienia, gdy potrzebny jest nowy czujnik, tworzy się duplikat poprzedniego automatycznie bądź manualnie, jeśli stary uległ uszodzeniu. Pozwala to ominąć procedurę przypisywania nowych numerów ID do komputera w aucie i skraca czas obsługi do niezbędnego minimum. Dane techniczne czujnika UNI Sensor®: żywotna bateria, urządzenie może pracować na jednej baterii nawet do 7 lat; bateria zacznie działać po zaprogramowaniu czujnika i aktywowaniu go; urządzenia produkowane do pracy z częstotliwością 433MHz (Europa) oraz 315MHz (USA); możliwość zaprogramowania czujnika jako duplikat, bądź zamiennik; urządzenia mogą być przeprogramowane do 100 tysięcy razy; możliwość wymiany samego zaworu, bez potrzeby wymiany całego czujnika ciśnienia; czujniki spełniają normy produkcyjne IC’s oraz ISO 9000. Czujniki UNI Sensor idealnie nadają się jako zamienniki dla oryginalnych czujników TPMS, gdyż nie odbiegają niczym od oryginału, a są od nich dużo tańsze. Więcej na stronie www.cub-tpms.pl

HOFMANN 

Zawory do kół

Światowy lider rynku ciężarków do wyważania oferuje teraz również wysokiej jakości zawory. W tym segmencie również oferta rozwija się od zwykłych do specjalnych zaworów do samochodów osobowych i ciężarowych oraz do specjalnych rozwiązań dla traktorów, spychaczy i pojazdów dwukołowych. Do produkcji zaworów wykorzystywane są tylko wysokiej jakości materiały oraz najnowsze technologie. Hofmann gwarantuje jakość OEM oraz niezawodne działanie w każdych warunkach. W celu zapobieżenia korozji niklowanie rdzenia zaworu stosowane jest we wszystkich typach zaworów. Poprzez oznaczenie zaworu numerem serii, wiek elementu może być łatwo zidentyfikowany. To zapobiega instalacji przestarzałych części i poprawia bezpieczeństwo. Wszystkie wspólne zawory snap-in są certyfikowane zgodnie z normą DIN 78030 : 1983. Cała gama zaworów jest już w sprzedaży. Wszystkie produkty oraz więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.hofmann-powerweight.com

Zestawy obsługi TPMS

Od 1 listopada 2014 wszystkie nowe samochody osobowe i przyczepy kempingowe w UE muszą mieć system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS). Firma Hofmann opracowała zestawy obsługi TPMS w jakości OE. Każda zmiana koła wymaga zastąpienia stosownych części eksploatacyjnych (żeńska śruba, uszczelki, niklowany zawór, zaślepka). Poprawia to bezpieczeństwo i zapobiega awariom, które - gdy wynikną - są większe i bardziej kosztowne (np. całkowita zmiana czujnika z powodu korozji rdzenia zaworu). Zestaw startowy TPMS zawiera szeroki asortyment wspólnych zestawów serwisowych, umożliwiających obsługę ponad 85 proc. wszystkich nowych samochodów europejskich. Ilość zestawów pojedynczych usług został określony zgodnie z zapotrzebowaniem rynku. Wszystkie zestawy dostarczane są we właściwej dla Hofmanna jakości OE. To gwarantuje maksymalną niezawodność poszczególnych składników, również w  ekstremalnych warunkach. Ponadto Hofmann oferuje zestawy wkładów TPMS. Zostały one opracowane dla warsztatów marek, które wyspecjalizowały się w celu realizacji potrzeb rynku. Zestawy startowe TPMS oraz odpowiednie zestawy wkładów są już w sprzedaży. Wszystkie produkty oraz więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.hofmann-powerweight.com  .

ŚWISTOWSKI S.A.

Tech 500 SDE

Jest to najwyższej klasy narzędzie do obsługi czujników TPMS - urządzenie niezwykle szybkie i dokładne w porównaniu z innymi, obecnymi na rynku, a także bardzo proste i intuicyjne w obsłudze.  Każdy pracownik serwisu bez trudu może je obsługiwać. Urządzenie można wyposażyć w ładowarkę bezprzewodową i drukarkę. Komunikacja z PC za pośrednictwem Wi-Fi, Bluetooth oraz USB. Innowacyjne zalety urządzenia Tech 500 SDE: obsługuje wszystkie podstawowe czujniki programowalne; komunikacja poprzez WLAN i Bluetooth; bezprzewodowe ładowanie baterii; intuicyjny panel obsługi; nowoczesna obudowa; baza danych obejmująca pojazdy z 2014 roku; przejrzysty raport; obsługa poprzez OBD - wysokie pokrycie rynku (również pojazdy azjatyckie, GM, Ford, francuskie i inne); ogrom informacji zawartych w bazie danych, ergonomiczny kształt - łatwa obsługa jedną ręką; bezprzewodowa komunikacja z PC. Dane techniczne: zasilanie - baterie litowe; maksymalny pobór mocy - 1,5W TPM Schrader, pozostałe 0,5W; wyświetlacz - LCD monochromatyczny, rozdzielczość 128x64; klawiatura (7 klawiszy) odporna na kurz, wodę i smary; złącze USB, typ Mini-B; wyjście OBD - 15 pinów do podłączenia kablem z pojazdem; warunki pracy - 0-45oC, wilgotnośd: 20-55 proc.; warunki przechowywania - 10-500 C: wilgotność - 20-60 proc.; wymiary - 168mm x 87 mm x 38 mm. www.swistowski.pl

MAGGI

                                                         One SUV - łańcuchy śniegowe

To odpowiedź włoskiego producenta łańcuchów na stale rosnącą popularność samochodów tego typu. Może być on stosowany zarówno w samochodach SUV, 4x4, jak i tradycyjnych pojazdach. Łańcuch charakteryzuje się siatką w formie rombów, idealnie nadaje się do pojazdów z ograniczoną ilością dostępnego miejsca do montażu, w stosunku do modelu Rapid Matic V5 (przeznaczonego do pojazdów 4x4 i dostawczych) wymaga tylko 10 mm przestrzeni za oponą i 13 mm prześwitu nad jej bieżnikiem. W stosunku do modeli przeznaczonych do pojazdów osobowych grubość ogniw została zwiększona i wynosi 3,7 mm. Podobnie jak w modelach One oraz 4 All, pomiędzy sekcjami ogniw umieszczone są elastyczne elementy odpowiadające za tłumienie drgań łańcucha i jego odpowiednie napięcie. Rozwiązania te zwiększają komfort podróżowania, a także wydłużają okres eksploatacji łańcucha, ograniczając obciążenia, jakim jest on poddawany. One SUV spełnia wymagania austriackiej normy ÖNORM V5117. Dystrybutorem łańcuchów jest firma Boma. Więcej informacji na www.lancuchymaggi.pl

Zobacz cały numer PO 12-1/119 (Grudzień 2014 - Styczeń 2015

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń