CUB
TPMS UNI Sensor
Gumowy czujnik ciśnienia CUB TPMS UNI Sensor® 433 MHz do felg stalowych przeznaczony jest przede wszystkim do aut produkowanych na rynek europejski. Uniwersalny, programowalny czujnik TPMS z pomocą urządzenia Sensor AID® może być przeprogramowany oraz aktywowany w ok. 95 proc. aut dostępnych na rynku, które są wyposażone w system TPMS. Czujniki UNI Sensor® można stosować jako duplikat przy drugim komplecie kół, a także w przypadku uszkodzonych lub niedziałających oryginalnych czujników bez potrzeby przeprogramowywania komputera w aucie. Wystarczy wykonać klon oryginalnego czujnika przy użyciu programatora Sensor AID. Procedura taka trwa kilka sekund. Ze statystyk wynika, iż w 99 proc. przypadków związanych z obsługą czujników ciśnienia, gdy potrzebny jest nowy czujnik, tworzy się duplikat poprzedniego automatycznie bądź manualnie, jeśli stary uległ uszodzeniu. Pozwala to ominąć procedurę przypisywania nowych numerów ID do komputera w aucie i skraca czas obsługi do niezbędnego minimum. Dane techniczne czujnika UNI Sensor®: żywotna bateria, urządzenie może pracować na jednej baterii nawet do 7 lat; bateria zacznie działać po zaprogramowaniu czujnika i aktywowaniu go; urządzenia produkowane do pracy z częstotliwością 433MHz (Europa) oraz 315MHz (USA); możliwość zaprogramowania czujnika jako duplikat, bądź zamiennik; urządzenia mogą być przeprogramowane do 100 tysięcy razy; możliwość wymiany samego zaworu, bez potrzeby wymiany całego czujnika ciśnienia; czujniki spełniają normy produkcyjne IC’s oraz ISO 9000. Czujniki UNI Sensor idealnie nadają się jako zamienniki dla oryginalnych czujników TPMS, gdyż nie odbiegają niczym od oryginału, a są od nich dużo tańsze. Więcej na stronie www.cub-tpms.pl
HOFMANN
Zawory do kół
Światowy lider rynku ciężarków do wyważania oferuje teraz również wysokiej jakości zawory. W tym segmencie również oferta rozwija się od zwykłych do specjalnych zaworów do samochodów osobowych i ciężarowych oraz do specjalnych rozwiązań dla traktorów, spychaczy i pojazdów dwukołowych. Do produkcji zaworów wykorzystywane są tylko wysokiej jakości materiały oraz najnowsze technologie. Hofmann gwarantuje jakość OEM oraz niezawodne działanie w każdych warunkach. W celu zapobieżenia korozji niklowanie rdzenia zaworu stosowane jest we wszystkich typach zaworów. Poprzez oznaczenie zaworu numerem serii, wiek elementu może być łatwo zidentyfikowany. To zapobiega instalacji przestarzałych części i poprawia bezpieczeństwo. Wszystkie wspólne zawory snap-in są certyfikowane zgodnie z normą DIN 78030 : 1983. Cała gama zaworów jest już w sprzedaży. Wszystkie produkty oraz więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.hofmann-powerweight.com
Zestawy obsługi TPMS
Od 1 listopada 2014 wszystkie nowe samochody osobowe i przyczepy kempingowe w UE muszą mieć system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS). Firma Hofmann opracowała zestawy obsługi TPMS w jakości OE. Każda zmiana koła wymaga zastąpienia stosownych części eksploatacyjnych (żeńska śruba, uszczelki, niklowany zawór, zaślepka). Poprawia to bezpieczeństwo i zapobiega awariom, które - gdy wynikną - są większe i bardziej kosztowne (np. całkowita zmiana czujnika z powodu korozji rdzenia zaworu). Zestaw startowy TPMS zawiera szeroki asortyment wspólnych zestawów serwisowych, umożliwiających obsługę ponad 85 proc. wszystkich nowych samochodów europejskich. Ilość zestawów pojedynczych usług został określony zgodnie z zapotrzebowaniem rynku. Wszystkie zestawy dostarczane są we właściwej dla Hofmanna jakości OE. To gwarantuje maksymalną niezawodność poszczególnych składników, również w ekstremalnych warunkach. Ponadto Hofmann oferuje zestawy wkładów TPMS. Zostały one opracowane dla warsztatów marek, które wyspecjalizowały się w celu realizacji potrzeb rynku. Zestawy startowe TPMS oraz odpowiednie zestawy wkładów są już w sprzedaży. Wszystkie produkty oraz więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.hofmann-powerweight.com .
ŚWISTOWSKI S.A.
Tech 500 SDE
Jest to najwyższej klasy narzędzie do obsługi czujników TPMS - urządzenie niezwykle szybkie i dokładne w porównaniu z innymi, obecnymi na rynku, a także bardzo proste i intuicyjne w obsłudze. Każdy pracownik serwisu bez trudu może je obsługiwać. Urządzenie można wyposażyć w ładowarkę bezprzewodową i drukarkę. Komunikacja z PC za pośrednictwem Wi-Fi, Bluetooth oraz USB. Innowacyjne zalety urządzenia Tech 500 SDE: obsługuje wszystkie podstawowe czujniki programowalne; komunikacja poprzez WLAN i Bluetooth; bezprzewodowe ładowanie baterii; intuicyjny panel obsługi; nowoczesna obudowa; baza danych obejmująca pojazdy z 2014 roku; przejrzysty raport; obsługa poprzez OBD - wysokie pokrycie rynku (również pojazdy azjatyckie, GM, Ford, francuskie i inne); ogrom informacji zawartych w bazie danych, ergonomiczny kształt - łatwa obsługa jedną ręką; bezprzewodowa komunikacja z PC. Dane techniczne: zasilanie - baterie litowe; maksymalny pobór mocy - 1,5W TPM Schrader, pozostałe 0,5W; wyświetlacz - LCD monochromatyczny, rozdzielczość 128x64; klawiatura (7 klawiszy) odporna na kurz, wodę i smary; złącze USB, typ Mini-B; wyjście OBD - 15 pinów do podłączenia kablem z pojazdem; warunki pracy - 0-45oC, wilgotnośd: 20-55 proc.; warunki przechowywania - 10-500 C: wilgotność - 20-60 proc.; wymiary - 168mm x 87 mm x 38 mm. www.swistowski.pl
MAGGI
One SUV - łańcuchy śniegowe
To odpowiedź włoskiego producenta łańcuchów na stale rosnącą popularność samochodów tego typu. Może być on stosowany zarówno w samochodach SUV, 4x4, jak i tradycyjnych pojazdach. Łańcuch charakteryzuje się siatką w formie rombów, idealnie nadaje się do pojazdów z ograniczoną ilością dostępnego miejsca do montażu, w stosunku do modelu Rapid Matic V5 (przeznaczonego do pojazdów 4x4 i dostawczych) wymaga tylko 10 mm przestrzeni za oponą i 13 mm prześwitu nad jej bieżnikiem. W stosunku do modeli przeznaczonych do pojazdów osobowych grubość ogniw została zwiększona i wynosi 3,7 mm. Podobnie jak w modelach One oraz 4 All, pomiędzy sekcjami ogniw umieszczone są elastyczne elementy odpowiadające za tłumienie drgań łańcucha i jego odpowiednie napięcie. Rozwiązania te zwiększają komfort podróżowania, a także wydłużają okres eksploatacji łańcucha, ograniczając obciążenia, jakim jest on poddawany. One SUV spełnia wymagania austriackiej normy ÖNORM V5117. Dystrybutorem łańcuchów jest firma Boma. Więcej informacji na www.lancuchymaggi.pl