Platforma internetowa Tyre24, po ponad 2-letnich przygotowaniach, rozpoczyna działalność w Internecie w pięciu krajach Europy: w Niemczech, Austrii, Francji, Polsce i we Włoszech. Odświeżona strona Tyre24 V4 posiada zaawansowane funkcje dostosowane do optymalnej obsługi klienta.
Platforma stanowi łącznik pomiędzy hurtownikami a detalicznymi sprzedawcami opon. Twórcy witryny zadbali o nowoczesny i przyjazny dla użytkownika wygląd, a panel menu został umieszczony poziomo. Dzięki wprowadzonym zmianom udało się usprawnić proces wyszukiwania poszczególnych produktów i usług.
Przebudowie uległ także obszar logowania, który znajduje się teraz w prawym, górnym rogu strony. W trakcie rozwoju projektu, do nowej wersji Tyre24 V4 został przystosowany także „tryb doradczy”. Narzędzie to - za pomocą jednego kliknięcia - pozwala ukryć ceny zakupu, co umożliwia obsługę klienta korzystając ze wszystkich informacji i szczegółów na temat wybranych opon.
Użytkownicy strony mogą również dostosować różne ustawienia do własnych potrzeb. Menu „Moje Dane” umożliwia zarejestrowanym podmiotom łatwe i wygodne zarządzanie i przechowywanie wszelkich danych, takich jak “dane stałe”, “historia zamówień”, “faktury” itp.
Szczególnie interesującą opcją witryny jest nowy konfigurator felg 3D, który pozwala na realistyczną symulację w całkowicie nowym wymiarze. Narzędzie to jest intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Najpierw klient wybiera typ pojazdu i jego kolor, by następnie przejść do wyboru koła. Następnie może sobie wyświetlić swoją gotową kombinację na tle indywidualnego zaplecza. Realistycznie skonstruowane sceny odbijają się nawet w lakierze pojazdu, co daje wrażenie że pojazd znajduje się w realnych, wybranych przez niego warunkach.
W nowej szacie prezentowana jest także tak zwana „szczegółowa lista opon”, na której wyświetlane są wszystkie ważne informacje. W uzupełnieniu do wcześniejszych informacji o cenach wybranej opony u poszczególnych dostawców, dostarczone będzie teraz wiele dodatkowych informacji oraz specyfikacji produktów, jak np. oferty wysyłki ekspresowej oraz oceny klienta dla dostawców.
(ik)