Yokohama dołączyła do najlepszej koszykarskiej ligi światowej. Amerykański oddział japońskiej marki podpisał dwuletni kontrakt sponsorski z jedną z czołowych drużyn NBA - Los Angeles Clippers.
Japoński producent opon nie bez powodu wybrał ekipę Clippersów. W ostatnim sezonie wspomniany zespół odniósł spory sukces. Drużyna zajęła czwarte miejsce w konferencji zachodniej w sezonie zasadniczym i otrzymała awans do fazy play-off. Przedstawiciele japońskiego koncernu mają nadzieję, że rozpoczęta współpraca zwiększy świadomość marki wśród kibiców oraz wspomoże sprzedaż jej dealerów. Partnerstwo producenta opon z drużyną LAC to także doskonała okazja do promocji oferty firmy ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych opon, jak np. Advan Neova AD08R i Advan Sport. Fot. Yokohama
Umowa sponsorska obejmuje spoty reklamowe w oficjalnej stacji radiowej Clippersów, reklamy na monitorach w hali Staples Center i komunikaty podawane przez speakerów. Ponadto reklamy japońskiej marki będą umieszczone na podporach obu koszy. Nie zabraknie także spotów telewizyjnych oraz promocji na stronie internetowej amerykańskiego teamu. Oprócz drużyny z Los Angeles Yokohama współpracuje również m.in. z Chicago Bears oraz New York Yankees.
(ik)