Firma Bridgestone jest jednym ze sponsorów imprez z cyklu 39. Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim. Japoński producent opon już po raz trzeci uczestniczy w organizacji zawodów narciarskich. Sezon 2013/2014 Pucharu Świata Audi FIS rozpoczął się w sobotę 26 października.
Imprezy, które sponsorować będzie m.in. japoński koncern, rozegrane będą w 8 krajach europejskich: Austrii, Finlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Słowenii, Szwecji i Szwajcarii. Producent planuje także przedłużyć umowy o współpracy na kolejne 3 sezony. Pierwsze zawody rozpoczęły się od rywalizacji w slalomie gigancie mężczyzn i kobiet w austriackim ośrodku w Sölden. Wśród uczestników znalazł się znany niemiecki narciarz i ambasador Bridgestone - Fritz Dopfer. Sportowiec jest twarzą kampanii sponsorskiej firmy, obejmującej oznakowanie marką kamizelek zawodników, punktów startowych, flag na bramkach i paneli, dzięki czemu marka będzie widoczna na trasie i przy mecie.
Otwarcie sezonu 2013/2014 Pucharu Świata Audi FIS w narciarstwie alpejskim zbiegło się w czasie z dokonywaną przez wielu kierowców wymianą opon. Z roku na rok rośnie świadomość konsumentów w zakresie właściwości ogumienia zimowego i ich wpływu na bezpieczeństwo jazdy. W związku z tym japoński koncern nieustannie inwestuje w opracowywanie nowych mieszanek zimowych, wzorów bieżnika i technik konstrukcyjnych, które będą zapewniać optymalne parametry w trudnych, zimowych warunkach pogodowych.
(ik)
Fot. Bridgestone