Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu „Laur Konsumenta 2013” w kategorii „Odkrycie Roku”. Grupa została doceniona m.in. za ostatnią kampanię reklamową pt. „Fiat 500 od Premio”.
„Laur Konsumenta” oraz „Laur Klienta” to ogólnopolski coroczny plebiscyt konsumencki, w ramach którego wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Nagroda „Odkrycie roku” została stworzona dla nowych, ale zdobywających popularność towarów, które zostały zaprezentowane w ciekawy i nietypowy sposób. W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.
Wspomniana grupa serwisów została uhonorowana za kampanię i działania marketingowe, związane m.in. z akcją pt. „Fiat 500 od Premio”. Wyróżnienie to świadczy o dużym zainteresowaniu danym produktem lub marką. Specjalna komisja weryfikacyjna uznała, że sieć Premio, dzięki właściwej promocji i reklamie, zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.
Obecnie w Polsce do Premio należą 123 punkty serwisowe typu fast-fit. W tych warsztatach można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Prowadzone są w nich również usługi związane z geometrią kół oraz okresowym przeglądem aut.
(ik)