Polski producent opon podsumował swoją sprzedaż w III kwartale 2013 r. Z opublikowanych danych wynika, że przychody Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. wyniosły 545,1 mln zł i wzrosły o 2,0 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2012 r. Choć łączna wartość sprzedaży koncernu od stycznia do września 2013 r. wyniosła 1,564 mld zł i była niższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, to porównanie samego zysku netto przedstawia się dużo lepiej.
Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 r. polski producent odnotował sprzedaż o wartości nieco wyższej niż w ubiegłym roku. Większą różnicę widać w przypadku zysku netto. Za trzy kwartały 2013 roku wyniósł 96,2 mln zł, przy czym warto dodać, że rok wcześniej wynosił 75,7 mln zł.
Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A, podkreśla że spółka skorzystała z efektów rozpoczynającego się ożywienia na rynku opon. Dodaje, że dzięki współpracy ze strategicznym partnerem, koncernem Goodyear oraz poprawiającej się koniunkturze pojawiają się nadzieje na dobre wyniki w kolejnych miesiącach.
Więcej informacji na temat wyników finansowych spółki znajduje się na stronie: http://www.debica.com.pl/
(ik)