2013-10-02

Strategia zrównoważonego rozwoju

 

Na konferencji zorganizowanej we wrześniu przez Kepler Cheuvreux, Jean-Dominique Senard z Michelin podsumował działania firmy zmierzające do wprowadzenia zasad zrównoważonego rozwoju. Wśród głównych czynników, które temu sprzyjają wymienił możliwości firmy w zakresie innowacji, poprawę konkurencyjności i zwiększenie zysków dzięki doskonałemu doborowi kadr.

Jean-Dominique Senard poinformował, że francuski koncern wkracza właśnie w nową fazę rozwoju, określoną przez 6 konkretnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, wyznaczonych do 2020 r. Zgodnie z przyjętymi założeniami w ciągu kilku lat spółka zamierza poprawić wydajność swoich produktów o 10 proc., w porównaniu z 2010 r. Aby zrealizować ten cel, koncern planuje zużycie mniejszej ilości surowców w trakcie produkcji.

                             Michelin w Olsztynie

Wśród innych elementów strategii Michelin wymienione zostały m.in. zwiększenie odpowiedzialności w zakresie zakupów, produkcji i dostaw, poprawa efektywności energetycznej, czy zwiększenie zaangażowania pracowników, troska o ich dobrostan i rozwój.

Według producenta zrównoważony rozwój to także zachowanie harmonii w obcowaniu z lokalnymi społecznościami, przez co rozumiane jest wdrażanie programów pomocowych i tworzenie nowych miejsc pracy. Koncern zamierza również wpłynąć na wyższy standard życia m.in. poprzez troskę o bezpieczeństwo dróg oraz promowanie recyklingu.

(ik)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń