Przemysłowe i rolnicze

Opony przemysłowe - OTR

SOLIDEAL

ED Plus

To opona do wózków widłowych wykonana w najnowszej technologii produkcji. Nowatorski projekt bieżnika wpływa na wydłużenie żywotności o 25 proc. w porównaniu do opony Solideal ED. Kostki bieżnika zostały tak zaprojektowane, aby zminimalizować wibracje, a tym samym podnosząc komfort pracy operatora. W nowej oponie Solideal ED Plus zastosowano wzmocnienia ścian bocznych sprawdzone już w oponie Hauler LT, które dodatnio wpływają na ochronę rantu felgi oraz uszkodzenia boczne. Prostokątny przekrój opony sprawia, że opona ma niesamowitą stabilność boczną, a głęboki bieżnik zapewnia optymalną trakcję na różnych typach nawierzchni. Opona dostępna będzie w pełnej rozmiarówce.

SRGP

Jest oponą radialną przeznaczoną do pracy w ładowarkach, równiarkach drogowych oraz wozidłach. Zaawansowany projekt konstrukcji, mieszanka gumowa oraz zoptymalizowany wskaźnik wypełnienia bieżnika wpływa na wydłużoną żywotność opon SRGP. Doskonałą stabilność oraz trakcję opony zapewnia opatentowany wzór bieżnika oraz karkas mający wpływ na amortyzowanie nierówności na drodze. Niekierunkowy głęboki bieżnik wpływa na doskonałą przyczepność przy jeździe do przodu oraz do tyłu. Unikalna dwustopniowa ściana łopatek bieżnika ma właściwości samooczyszczające, dzięki czemu bieżnik łamie zaschnięte błoto oraz wyrzuca kamienie. Opona opatrzona jest systemem oznaczania opon radialnych Solideal® informującym o posiadaniu przez ten sam produkt właściwości 1* lub 2**, w zależności od zastosowania właściwego ciśnienia dla określonej aplikacji (maszyna/miejsce pracy). Poziom wibracji osiągnięty w oponach Solideal SRGP już teraz budzi podziw konkurencji. Podczas zużywania się opon, gdy poziom wibracji w standardowych oponach radialnych wzrasta, w oponach typu SRGP następuje dodatkowy spadek wibracji. www.camoplastsolideal.com

 

Zobacz cały numer PO 12-1/99 (Grudzień 2012-Styczeń 2013)


 

YOKOHAMA

RT-41

Nieprawdopodobnie mocna opona RT-41 została zaprojektowana specjalnie do ładowarek czołowych (L-4), a także wozideł przegubowych i zgarniarek (E-4). Dzięki komponentom najwyższej jakości oraz wzmacnianym ścianom bocznym RT-41 zapewnia długą żywotność i maksymalną odporność na przecięcia. Opona posiada także głębszy bieżnik z unikatowym systemem oczyszczania dla zapewnienia wysokiej wydajności i stabilności na wszystkich rodzajach powierzchni - od grząskiego błota po ostre kamienie. Dostępna w rozmiarach 23.5R25, 26.5R25 oraz 29.5R25. Więcej informacji na www.torus.com.pl

 

Zobacz cały numer PO 10/97 (Październik 2012)

 


 

DUNLOP

SP ER50

Ta popularna opona o rozmiarze 445/95R25 do dźwigów teraz będzie dostępna ze zwiększonym indeksem prędkości. Została zaprojektowana specjalnie z myślą o maszynach pracujących w terenie, a jednocześnie często pokonujących długie dystanse po tradycyjnych drogach. Dla operatorów tego typu maszyn kluczowe jest zatem uzyskanie możliwie najwyższych prędkości. Nowa wersja opon SP ER50 wyróżnia wszechstronna, niekierunkowa konstrukcja, wytrzymała budowa i szeroka stopka. Oponę opracowano dla dźwigów terenowych, najczęściej stosowanych w branży budowlanej, przemyśle, przy budowie statków i w portach. Dla operatorów bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze opon jest zachowanie dźwigu na drogach, szczególnie podczas jazdy po trasach szybkiego ruchu. Nowa opona posiada indeks nośności i prędkości 174F (wcześniej 177E), co zwiększa jej dopuszczalną prędkość z 70 do 80 km/h przy maksymalnym obciążeniu 6700 kg na oponę przy wyższej prędkości. Konstrukcja SP ER50 zapewnia dobrą sterowność i ułatwia manewry na wszystkich rodzajach nawierzchni. Bieżnik wyróżnia się ciągłą strefą centralną o zygzakowatym kształcie, co poprawia styk opony z nawierzchnią, zapobiega wibracjom i zwiększa komfort jazdy. Duże rowki zapewniają dobrą trakcję, a szeroka stopka opony umożliwia właściwy rozkład obciążenia, co przekłada się na równomierne zużycie opony. Bardzo ważna w oponie do dźwigu jest wzmocniona konstrukcja i stabilność, uzyskane dzięki zamkniętym blokom barkowym. W trakcie testowej eksploatacji w brytyjskiej firmie  wynajmu dźwigów Coussens of Bexhill Ltd opony pokonały 13 250 km, wykazując równomierne zużycie. Nie pojawiły się przy tym żadne ślady nagrzewania barków czy obszaru drutówki, co jest dużym osiągnięciem, zważywszy że dźwig regularnie pokonywał ponad 210 km bez zatrzymywania się dla schłodzenia opon. www.dunlop.eu .

SOLIDEAL

Hauler LT Port IND

To opona diagonalna przeznaczona przede wszystkim do wózków kontenerowych i urządzeń portowych. Dostępna jest w rozmiarach 14.00-24 28PR, 16.00-25 32PR oraz 18.00-25 40PR. W celu wydłużenia okresu eksploatacji oraz trwałości mechanicznej, opona produkowana jest z najwyższej jakości kauczuku naturalnego. Zastosowano w niej masywny, wyjątkowo głęboki bieżnik (IND4), a wzmocnienia ścian bocznych zwiększają odporność na uszkodzenia mechaniczne i całkowicie zabezpieczają rant felgi. Prostokątny kształt przekroju opony to jej kolejny atut. Wpływa to na poprawę stabilności opony oraz pewność, bezpieczeństwo i komfort pracy operatora. Opona Hauler LT Port IND to obecnie najbardziej wytrzymałe rozwiązanie do zastosowań w portach. Projekt powstał w celu wydłużenia okresu eksploatacji w warunkach portowych, ale także w górnictwie. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom ograniczono czas przestoju urządzeń z powodu awarii ogumienia, a tym samym obniżono jednostkowe koszty godziny pracy maszyny. www.solideal.pl .

Zobacz cały numer PO 9/96 (Wrzesień 2012)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń