W ostatnich dniach sierpnia podczas targów InterAuto 2013 w Moskwie japoński producent opon zaprezentował trzy flagowe linie produktów – sportową serię Advan, przyjazne środowisku BluEarth oraz przydatne zimą iceGuard. Udział koncernu w tym wydarzeniu to kolejny krok w kierunku zwiększenia świadomości marki w Rosji i kształtowania wizerunku firmy na tym obszarze.
W strefie Advan fani motoryzacji mogli przyjrzeć się ogumieniu A005, czy Advan Sport V105, w które wyposażanych jest fabrycznie wiele modeli aut rajdowych. W ramach prezentacji BluEarth producent zademonstrował produkty przyjazne dla środowiska, w tym również debiutującą w tym roku na rynku rosyjskim oponę dla pojazdów typu SUV - Geolandar SUV. Na stoisku koncernu można było także zobaczyć modele z serii „iceGuard Stud iG35” oraz „iceGuard Studless iG50, stworzone z myślą o samochodach osobowych poruszających się na śniegu i lodzie. Na ekspozycji producenta, oprócz wspomnianych linii produktów, eksponowane były także opony przeznaczone do ciężarówek i autobusów oraz felgi aluminiowe.
Obecnie japoński koncern ma największy udział sprzedaży na rosyjskim rynku opon samochodowych. Rocznie w Rosji sprzedaje się średnio 1,4 mln sztuk ogumienia tej marki.
(ik)