Eksperci z sieci warsztatów ProfiAuto Serwis i firmy Moto Flota odpowiadają na pytanie czy warto kupować poleasingowe i poflotowe auta oraz co sprawdzić przed zakupem takich samochodów.
Na temat wymiany, sposobu wyboru i przebiegów na jednym komplecie klocków hamulcowych powstało wiele mitów, a firma Steinhof postanowiła się do nich odnieść.
Wzrost temperatur może stanowić wyzwanie dla samochodów. Eksperci z sieci Q Service Castrol wyjaśniają, które elementy pojazdów są najbardziej narażone na upały i jak odpowiednio zadbać o samochód, aby uniknąć potencjalnych awarii spowodowanych przegrzaniem.
Dla silnika samochodowego okres lata i wakacyjnych wyjazdów jest szczególnie wyczerpujący - wskazuje Q Service Castrol. Ekspert sieci udziela wskazówek dotyczących tego, jak w odpowiedni sposób zadbać o układ chłodzenia.
Ponad połowa samochodów używanych sprzedawanych w Polsce pochodzi z Niemiec - informuje carVertical i dodaje, że choć pojazdy zza Odry cieszą się u nas dobrą reputacją, wiele z nich może mieć cofnięty licznik i ukryte uszkodzenia.
Każdy niepokojący dźwięk dobiegający z samochodu może być potencjalnym sygnałem poważnych problemów. Mechanicy z sieci warsztatów Q Service Castrol tłumaczą, jak słuchowo odróżnić awarię silnika od usterek zawieszenia.
Nawet jeśli samochód jest zaparkowany w dobrze oświetlonym miejscu, może stać się celem złodziei. Ale nie zawsze chodzi im o cały samochód, włamywacze często kradną łatwe do wymontowania części samochodowe - wskazuje CarVertical i podpowiada, jak chronić auto przed plagą kradzieży części.
Motocykle, symbol wolności i pasji dla wielu, to nie tylko środek transportu, lecz również zobowiązanie do odpowiedzialnego podejścia na drodze. Jazda na dwóch kółkach niesie ze sobą nie tylko radość z podróży, ale również pewne ryzyko. Dlatego niezwykle istotne jest posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia, które zabezpieczy nas w przypadku nieprzewidzianych sytuacji.
Eksperci PZL Sędziszów zalecają, aby podczas wymiany filtrów przyjrzeć się tym zużytym. Rodzaj zgromadzonych zanieczyszczeń może wskazywać na pewne usterki.
Niektóre kroki w procesie wymiany tarcz i klocków hamulcowych są uznawane za mniej ważne, jednak często właśnie te najprostsze czynności, które zostały pominięte, mogą spowodować, że klient wróci skarżąc się na piski lub inne niedogodności.