
Greencell, polski producent rozwiązań z zakresu elektromobilności, elektroniki użytkowej i ładowania pojazdów elektrycznych, w 2025 roku sprzedał o ponad 40 proc. więcej autorskich, innowacyjnych i nowoczesnych ładowarek EV (Habu, HabuDen) wobec 2024 roku. Błyskawicznie wyprzedała się też pierwsza partia powerbanków PowerPlay Pro. Rok kończy się również z utrzymującą się wysoką dynamiką sprzedaży rozruszników samochodowych z funkcją prostownika PowerBoost Car Jump Starter.
- W Greencell stawiamy na kontrolę nad produktami i technologią. Nasze ładowarki EV, takie jak Habu i HabuDen, działają na autorskim oprogramowaniu, co pozwala nam nie tylko zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność urządzeń, ale też szybko reagować na potrzeby klientów i optymalizować parametry produktów w czasie rzeczywistym. Dzięki polskiemu serwisowi zapewniamy sprawną obsługę klientów w Europie i szybkie wdrażanie zmian zgodnie z rynkowymi trendami. W przeciwieństwie do firm, które dopiero rozwijają prototypy, nasze rozwiązania są już skomercjalizowane i znajdują realne zastosowanie na rynku. Istotne wzrosty sprzedaży, jakie notujemy pokazują, że zapotrzebowanie na sprawdzoną polską technologię będzie rosło - mówi Paweł Ochyński, CEO Greencell.
Flagowe urządzenia Greencell to stacje ładowania HabuDen i mobilne ładowarki Habu. HabuDen to stacja o mocy od 3,6 do 22 kW, nagrodzona Red Dot Design Award 2024. Urządzenie powstało zgodnie z ideą cyrkularności - wszystkie komponenty można łatwo rozdzielić i poddać recyklingowi. Z kolei Habu, mobilna ładowarka EV wyróżniona Red Dot Award 2023, nie wymaga instalacji - wystarczy ją podłączyć do pojazdu, by rozpocząć ładowanie. Kompatybilna ze wszystkimi samochodami elektrycznymi i hybrydami plug-in w Europie, może z powodzeniem zastąpić stacjonarną ładowarkę lub służyć w trasie.
Źródło: Greencell