
Trwają przygotowania do imprezy Icons of Porsche 2025, która odbędzie się 22-23 listopada br. w Dubai Design District (d3). Firma Michelin powraca tam jako partner w zakresie mobilności, świętując ponad 50 lat współpracy z marką. Od 1961 roku Michelin i Porsche starają się zapewniać wysokie osiągi i bezpieczeństwo zarówno na drogach, jak i torach wyścigowych. Ich zaangażowanie inżynieryjne obejmuje m.in. wspólne opracowywanie opon, rozbudowane programy sportów motorowych oraz postępy w dziedzinie elektromobilności.
W centrum uwagi Michelin znajduje się najnowsza generacja opon oznaczonych symbolem N, opracowanych razem z Porsche w celu dopasowania do profilu osiągów każdego modelu. Każda opona przechodzi szeroko zakrojone testy przyczepności, hamowania i komfortu, oferując kierowcom Porsche bezpieczniejsze i pewniejsze osiągi. Odwiedzający stoisko Michelin będą mogli wziąć udział w interaktywnych pokazach dotyczących bezpieczeństwa opon, grach dla całej rodziny oraz angażujących działaniach promujących markę.
- Icons of Porsche pokazuje, jak współpraca wzmacnia innowacyjność w naszej branży - powiedział Cedric Binoit, dyrektor zarządzający, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży na Bliski Wschód i Afrykę Północną w Michelin. - Rozwijamy się, gdy dzielimy się wiedzą, weryfikujemy pomysły, a świetne projekty spotykają się z ambicjami technicznymi. To wydarzenie łączy wszystkie te aspekty, a wpływ wspomnianej wymiany wykracza daleko poza teren imprezy.
Źródło: Porsche Middle East & Africa
Oprac. AM