Nowy Marketing Manager w Hamatonie

W grupie firm Hamatom Ltd. and Tyresure Ltd. zachodzą zmiany w kadrze. Przedsiębiorstwa zajmujące się między innymi produkcją i zaopatrzeniem czujników, narzędzi diagnostycznych i wentyli do opon na skalę światową ma nowego managera ds. marketingu - Jonnego Leesona.

Głównym obowiązkiem Jonna Leesona będzie nadzorowanie wszystkich projektów rozwojowych związanych z produkcją i marketingiem. Wliczają się w to strategia marki, marketing cyfrowy, premiery produktów, pokazy i wydarzenia oraz treści reklamowe. Jego bogate doświadczenie i zdolności przywódcze będą kluczowymi atutami w celu rozwoju OE (oryginalnego wyposażenia) i rynku wtórnego w Wielkiej Brytanii i w Europie.


- Cieszę się, że mogę dołączyć do grupy firm Hamatom Ltd. and Tyresure Ltd. i przyczynić się do ich narastającego sukcesu. To dla mnie niezwykła okazja, by pomóc w planowaniu i egzekwowaniu projektów biznesowych, rozbudowując przy tym kontakt z naszymi klientami w nowy, innowacyjny sposób. Wzmocni to pozycję marek Hamatom Ltd. i Tyresure Ltd. na rynku. - mówi Jonny Leeson.

Źródło: Hamaton
Oprac.:(PP)

 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń