
Goodyear zapowiedział zmianę strategii sprzedaży w sektorze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Jedyną marką segmentu środka w owych regionach zostać ma opona Cooper.
Zmiana odzwierciedlać ma zaangażowanie firmy Goodyear w oferowanie jakościowych produktów na każdej półce cenowej. Dzięki temu rozwój wszystkich segmentów oparty będzie na wieloletnich wartościach firmy, spójności i sprawdzonej trwałości. Nie inaczej jest z oponami Cooper.

Marka Cooper Tires założona została w 1914 roku. Cieszy się zaufaniem kierowców korzystających zarówno z samochodów terenowych, jak i do codziennej jazdy. Goodyear kontynuuje więc realizację długoletniego planu produkcyjnego i sprzedażowego, podejmując współpracę z bogatą siecią dystrybutorów i sprzedawców detalicznych.

- Opony Cooper od dawna znane są w regionie EMEA ze swojej siły w segmentach 4x4 i off-road, dlatego z entuzjazmem budujemy na tym fundamencie - opowiada Jan-Piet van Kesteren, dyrektor zarządzający Goodyear EMEA i szef sprzedaży opon osobowych Goodyear EMEA.
Źródło: Goodyear
Oprac.:(PP)