Hankook ponownie został oficjalnym sponsorem jednej z najbardziej prestiżowych nagród piłkarskich na świecie. Ceremonia wręczenia trofeów odbędzie się 22 września 2025 roku w Théâtre du Châtelet w Paryżu.
Złota Piłka, ustanowiona w 1956 roku przez magazyn „France Football”, nagradza najlepsze indywidualne osiągnięcia w piłce nożnej. W 2025 roku Hankook po raz drugi z rzędu wspiera to wydarzenie. Partnerstwo obejmuje m.in. umieszczenie logo marki w widocznym miejscu na czerwonym dywanie oraz w strefie prasowej, a także działania cyfrowe na kanałach UEFA i Hankook, które mają zwiększyć emocjonalne zaangażowanie fanów na całym świecie.
Ponawiając swoje zaangażowanie w plebiscyt Złotej Piłki, Hankook potwierdza swoją strategię sponsoringową skoncentrowaną na partnerstwach o międzynarodowym zasięgu. Firma wspiera też inne prestiżowe wydarzenia sportowe, m.in. Mistrzostwa Świata Formuły E ABB FIA, Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA, Ligę Europy UEFA i Ligę Konferencji UEFA, a także klub Borussia Dortmund.
- Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować nasze partnerstwo jako sponsor Złotej Piłki, jednej z najbardziej prestiżowych nagród na świecie. Złota Piłka kształtowała historię futbolu i ma międzynarodowy zasięg, który wykracza daleko poza świat sportu. Partnerstwo to podkreśla wspólne zaangażowanie w innowacje i doskonałość - wartości, które łączą nas z międzynarodową piłką nożną - wskazuje Jongho Park, prezes i dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe.
Pełna lista nominowanych do Złotej Piłki 2025 znajduje się na stronie www.uefa.com/ballondor.
Źródło i graf.: Hankook Tire