We wrześniu do firmy Goodyear Tire & Rubber Company dołączy Jan-Piet van Kesteren, obejmując stanowisko dyrektora zarządzającego oraz dyrektora ds. sprzedaży konsumenckiej w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (ang. Managing Director EMEA & Chief Sales Officer EMEA Consumer).
Jan-Piet Van Kesteren obejmie kierownictwo nad działalnością Goodyeara w segmencie opon konsumenckich w obszarze EMEA. Jego zadaniem będzie rozwój sprzedaży, zapewnienie rentownego wzrostu oraz wspieranie realizacji globalnej strategii firmy. Zajmie się także nadzorem nad funkcjonowaniem regionu, dbając o spójność działań strategicznych i operacyjnych.
- Doświadczenie Jana-Pieta w zarządzaniu dużymi organizacjami, budowaniu efektywnych zespołów i osiąganiu dobrych wyników biznesowych sprawia, że idealnie pasuje do Goodyeara - powiedział Mark Stewart, prezes i dyrektor generalny Goodyear Tire & Rubber Company. - Jego strategiczne przywództwo będzie kluczowe dla realizacji naszych planów w regionie EMEA - w tym rozwijania sprzedaży w segmentach o wysokiej wartości, wzmacniania modelu dystrybucji oraz działania z silnym naciskiem na potrzeby klientów.
Van Kesteren posiada ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym zarządzaniu sprzedażą i biznesem w sektorze przemysłowym oraz branży dóbr szybkozbywalnych. Przed dołączeniem do Goodyeara pełnił funkcję dyrektora zarządzającego na Europę, Bliski Wschód i Afrykę w AkzoNobel i był członkiem komitetu wykonawczego firmy. W swojej karierze przez 16 lat był związany z firmą Unilever, w której zajmował różne wysokie stanowiska kierownicze.
Źródło i fot.: Goodyear
Oprac.: (mg)