Firma BKT pozostanie oficjalnym partnerem oponiarskim rozgrywek LaLiga w Europie i Ameryce Łacińskiej przez kolejne trzy sezony.
Partnerstwo producenta opon OHT z jedną z najbardziej prestiżowych lig piłkarskich na świecie rozpoczęło się w sezonie 2019/2020. Teraz BKT skoncentruje swoją obecność na dwóch kluczowych regionach - Europie i Ameryce Łacińskiej - w których sport ten cieszy się ogromną popularnością.
- Zdecydowaliśmy się skoncentrować naszą obecność w Europie i Ameryce Łacińskiej - dwóch kluczowych rynkach dla BKT, gdzie piłka nożna przemawia uniwersalnym językiem i stanowi potężne narzędzie do nawiązywania relacji z ludźmi. Naszym celem jest przekształcenie widoczności w namacalną wartość poprzez inicjatywy, które bezpośrednio angażują kibiców i budują więzi z lokalnymi społecznościami - powiedziała Lucia Salmaso, dyrektor zarządzająca BKT Europe.
- Dla LaLiga odnowienie współpracy z BKT - strategicznym partnerem, który podziela nasze wartości i globalną wizję - jest powodem do satysfakcji. To ugruntowane partnerstwo jest dowodem naszego wspólnego zaangażowania w dalsze tworzenie wartości, wspieranie innowacyjności i budowanie relacji z milionami kibiców na całym świecie w nadchodzących latach - dodał Jorge de la Vega, dyrektor handlowy LaLiga.
Nowa umowa przewiduje m.in. ekspozycję marki oponiarskiej na banerach podczas meczów wyjazdowych takich klubów jak Real Madryt, FC Barcelona czy Atlético Madryt. Zaplanowano również akcje skierowane do fanów oraz wspólne projekty społeczne.
Współpraca z LaLiga wpisuje się w szersze zaangażowanie BKT w świat sportu - firma wspiera też rozgrywki ligowe we Włoszech i Francji oraz inne międzynarodowe inicjatywy sportowe.
Źródło i fot.: BKT
Oprac.: (mg)