W odpowiedzi na rosnące oczekiwania kierowców, Euromaster rozpoczął współpracę z dostawcą raportów historii pojazdów - firmą carVertical. Dzięki temu klienci mogą podejmować bardziej świadome decyzje, a mechanicy mają dostęp do dodatkowych danych na wczesnym etapie.
Korzystając z raportów carVertical mechanicy mogą szybko sprawdzić m.in. przebieg, wcześniejsze uszkodzenia czy sposób użytkowania samochodu. Pomaga to nie tylko we wczesnym wykrywaniu potencjalnych problemów, ale też w rozmowie z klientem - rekomendacje brzmią bardziej wiarygodnie.
W ramach współpracy przeprowadzono krótką ankietę wśród pracowników Euromaster, aby sprawdzić, jak korzystają z raportów historii pojazdu i jakie korzyści przynosi to obu stronom. Wynika z niej, że dane te są dziś jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi diagnostycznych, które wzmacnia zaufanie klientów do serwisu. - Choć jesteśmy dopiero na początku wdrożeń, już zauważyliśmy wzrost satysfakcji klientów i poprawę precyzji usług. To podejście oparte na danych wyznacza nowe standardy przejrzystości w serwisie motoryzacyjnym w Polsce i z niecierpliwością czekamy na kolejne rozwiązania, które podniosą jakość naszej obsługi - skomentował Łukasz Zoll, właściciel Euromaster Pit Stops.
Z perspektywy carVertical, współpraca ta pokazuje, że przejrzystość w branży serwisowej zyskuje na znaczeniu: - Zamiast przekonywać klienta do dodatkowych napraw, pracownicy Euromaster mogą po prostu pokazać dane. To także bardzo pomocne przy przeglądach przed zakupem, bo umożliwia przekazanie klientowi wszystkich faktów o historii pojazdu i neutralną ocenę - wyjaśnia Matas Buzelis, ekspert motoryzacyjny carVertical. Raporty wspierają też wdrażanie nowych pracowników, wskazując im, na co zwracać uwagę podczas diagnozy. W ten sposób dane mogą ułatwiać codzienną pracę w serwisie.
Źródło i fot.: carVertical