Alzura AG po raz kolejny otrzymała certyfikat CrefoZert od Creditreform Kaiserslautern Langenfeld KG, który potwierdza jej dobrą kondycję finansową, stabilny rozwój i odpowiedzialne zarządzanie. Dokument ważny jest przez rok i świadczy o wiarygodności finansowej firmy.
Zakres działalności firmy obejmuje m.in. Alzura B2B Marketplace - platformę sprzedaży opon, części do samochodów i felg, która skupia ponad 2 000 dostawców i 40 000 klientów w dziewięciu europejskich krajach.
Certyfikat CrefoZert jest przyznawany przez Creditreform Rating AG na podstawie rygorystycznych kryteriów. Warunkiem jego otrzymania jest doskonała ocena finansowa, najwyższa klasa oceny bilansowej oraz przejrzystość w zakresie ujawniania sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa. W ramach procesu oceny odbywa się również rozmowa z kadrą zarządzającą, podczas której analizowana jest strategia rozwoju firmy. Jedynie około dwóch procent niemieckich firm spełnia te wymagania każdego roku.
- Dla nas certyfikat CrefoZert to coś więcej niż tylko znak jakości - to widoczny dowód przejrzystości i stabilności finansowej. Pokazuje naszym partnerom i klientom, że na Alzura można polegać - zarówno strategicznie, operacyjnie, jak i finansowo - podkreśla Michael Saitow, założyciel i CEO Alzura AG.
Źródło i fot.: Alzura AG
Oprac.: (mg)