Firma ZC Rubber zorganizowała mecz piłkarski partnerów swoich marek na stadionie Emirates, który jest siedzibą Arsenalu.
Pod koniec maja producent zaprosił międzynarodowych dystrybutorów na mecz towarzyski. Na murawie reprezentowane były należące do ZC Rubber marki Westlake i Goodride. Drużyna City 1st Tyres wygrała 3:1 z zespołem International Tyres.
Jako oficjalny partner oponiarski Arsenalu, ZC Rubber wykorzystuje sport do budowania lepszych relacji z partnerami i wspólnego działania na rynkach zagranicznych.
- Ten mecz odzwierciedla energię i wartości, które definiują naszą markę: pasję, osiągi i partnerstwo - podkreślili przedstawiciele ZC Rubber. - Możliwość spotkania naszych partnerów w tak wyjątkowym miejscu pokazuje skalę naszego działania oraz kulturę współpracy.
Firma zaznacza, że koncentruje się na rozwoju branży oponiarskiej, ciągłym ulepszaniu produktów oraz długotrwałych relacjach na międzynarodowych rynkach.
Źródło i fot.: ZC Rubber
Oprac.: (mg)