W ścisłym centrum naszej stolicy otwarto kolejny serwis w sieci Premio Opony-Autoserwis. Obiekt znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 152, obok centrum handlowego Reduta. Odnowiony serwis firmy Car-City dołączył do sieci Premio, liczącej już ponad 160 punktów w całym kraju, 27 maja. Jednak sama firma Car-City współpracuje z Premio od 19 lat i - co ważniejsze - posiada dwa bardzo ważne certyfikaty: oponiarski "bardzo dobry" od PZPO oraz od firmy DEKRA.
- Staramy się być w dużych miastach i w dobrych lokalizacjach - powiedział Tomasz Drzewiecki, dyrektor Premio Opony-Autoserwis. - Szukamy miejsc, gdzie bywają kierowcy. I ta lokalizacja wybitnie odpowiada naszym priorytetom. Mieszkam kilkaset metrów stąd, jednak nie to było kryterium wyboru Car-City na kolejnego członka sieci. Są tu w pobliżu dwa duże centra handlowe, Alejami Jerozolimskim przejeżdża dziennie ponad 100 tys. aut.
Mateusz Barański - właściciel Car-City - ukończył Politechnikę Warszawską, Wydział Transportu w zakresie eksploatacji pojazdów. Jednym zdaniem studia bardzo kierunkowe i przydatne w obecnej działalności. Jednak to nie koniec edukacyjnej przygody pana Mateusza, który jest drugim pokoleniem Barańskich prowadzącym serwis oponiarsko-mechaniczny, bowiem kończy on studia podyplomowe w zakresie zarządzania flot samochodowych i mobilności.
- Premio to są ludzie, z którymi możemy codziennie rozmawiać, konsultować różne rozwiązania i pomysły, możemy liczyć na wsparcie - podkreślił M. Barański. - Zależy nam bowiem na tym, aby klient był obsłużony jak najszybciej i w jak najwyższej jakości. Wyszedł z serwisu zadowolony. W obu punktach, czyli tu i w Reducie, pracuje 30 osób. Mamy duże wsparcie od dyrekcji Reduty oraz Shella, którego stacja paliw sąsiaduje z nami. Dodam, iż nasi klienci mają możliwość pozostawienia drugiego kompletu opon czy też kół w naszym magazynie.
Więcej z otwarcia kolejnego serwisu sieci Premio przeczytacie w czerwcowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.
Relacja i fot.: Sławomir Górzyński