Castrol rozszerzył ofertę szkoleń przeznaczonych dla dystrybutorów i warsztatów zajmujących się pojazdami użytkowymi. Kursy przeznaczone dla zespołów sprzedaży, menadżerów serwisów i mechaników mają wspierać ich w rozwijaniu umiejętności zawodowych i lepszym poznaniu produktów marki.
Szkolenia dostępne są zarówno online, jak i stacjonarnie, za pośrednictwem platformy Castrol Learning Campus. W ofercie znajdują się np. samouczki techniczne dla techników i menedżerów warsztatów czy materiały wideo dla osób zajmujących się obsługą klienta i sprzedażą.
Poruszane tematy obejmują m.in. organizację pracy zespołu, komunikację, planowanie, marketing, rozwój osobisty oraz kwestie etyki i zgodności z przepisami. Uczestnicy mają też możliwość wirtualnego zwiedzenia Centrum Technologicznego Castrol w Pangbourne w Wielkiej Brytanii. Ze względu na rosnące znaczenie sprzedaży dodatkowej i oferowania usług powiązanych, część szkoleń skupia się na praktycznych sposobach promowania produktów marki.
Firma oferuje również możliwość zorganizowania dedykowanych webinarów i spotkań stacjonarnych, dostosowanych do potrzeb konkretnego odbiorcy. Kursy prowadzone są przez członków ogólnoeuropejskiego zespołu specjalistów ds. usług technicznych firmy Castrol.
Źródło i fot.: Castrol
Oprac.: (mg)