Platforma B2B wprowadza nową funkcję w ramach konta Premium Marketplace, wspierając warsztaty w zakupach online.
Oprócz dotychczas oferowanych korzyści, takich jak bezpłatna dostawa od 0 euro, gwarancja najlepszej ceny i ochrona kupującego, dostępna jest teraz nowa, atrakcyjna funkcja - 100-procentowe zobowiązanie do dostawy. Jeśli dostawca anuluje zamówienie, Alzura zobowiązuje się do pozyskania towarów od alternatywnych dostawców na platformie i pokrycia wszelkich różnic cenowych. Jedynymi wyjątkami są oczywiste błędy cenowe. Gwarancja dostawy dotyczy standardowych ilości handlowych i konsumenckich.
Firma podkreśla, że dzięki rozszerzonemu pakietowi usług konto Premium Marketplace umożliwia jeszcze bardziej efektywne i ekonomiczne zaopatrzenie w towary, co jest kluczowe w czasach malejących kosztów utrzymania i napraw pojazdów. Nowe rozwiązanie wzmacnia dotychczasową ofertę i ułatwia codzienną pracę serwisów, szczególnie tych o dużym zapotrzebowaniu na opony i części zamienne.
Za pośrednictwem platformy B2B Alzura warsztaty mają dostęp do asortymentu ponad 2 000 dostawców opon, felg i części zamiennych. Wybór wykracza poza standardowe propozycje regionalnych hurtowników, oferując szeroki zakres produktów w konkurencyjnych cenach oraz wysoką dostępność i pewność planowania.
Źródło i graf.: Alzura AG / Alzura B2B Marketplace
Oprac.: (mg)