Zgodnie z najnowszym raportem Brand Finance, firmy konsultingowej specjalizującej się w wycenie marek, Sailun awansował o jedno miejsce i znalazł się na 10. pozycji wśród najcenniejszych marek opon na świecie. Wartość marki wzrosła o 13 proc. i wynosi obecnie ponad 905 milionów dolarów (około 811 milionów euro).
Jak zaznacza Sailun, raport potwierdza skuteczność przyjętego podejścia do budowania marki, uwzględniającego analizę oczekiwań konsumentów, właściwości produktów oraz kwestie środowiskowe i technologiczne - w tym własną technologię EcoPoint3. Producent uzyskał wysokie oceny zwłaszcza za zrównoważony rozwój, rozpoznawalność, zaufanie oraz postrzeganą relację jakości do ceny.
Obecna pozycja według firmy stanowi solidną podstawę dalszych inwestycji - w rynki, badania i rozwój, a także ludzi. Jej celem jest dalsze poszerzanie globalnej oferty nowoczesnych i zrównoważonych produktów oraz wzmocnienie pozycji na rynku oponiarskim.
- Jesteśmy dumni z historycznego, potrójnego sukcesu: Sailun to teraz jeden z 10 największych producentów opon na świecie, opony Sailun znalazły się w czołowej dziesiątce testów opon letnich Auto Bild, a nasza marka została uznana za jedną z 10 najcenniejszych marek opon na świecie. To odzwierciedla nie tylko naszą technologiczną przewagę i konsekwentne inwestycje w badania i rozwój, ale także pasję, zaangażowanie i wiedzę, które nasi pracownicy wkładają w codzienną pracę, aby zrealizować cel naszego założyciela, jakim jest „tworzenie świetnych opon” - skomentowała Jane Liu, Chairwoman w Sailun Group.
Źródło: Sailun
Fot. i oprac.: (mg)