Organizatorzy targów The Tire Cologne, których kolejna edycja odbędzie się w czerwcu przyszłego roku, wprowadzają nowy porządek. Koncepcja Walk of Services spójnie połączy treści, partnerów i rozwiązania w przestrzeniach tematycznych.
Nowa inicjatywa to odpowiedź na zmieniające się potrzeby branży oponiarskiej, która coraz bardziej skupia się nie tylko na samych produktach, ale też na usługach i rozwiązaniach wspierających codzienną pracę serwisów.
Dzięki wyraźnie wyodrębnionym strefom, odwiedzający będą mogli łatwo zlokalizować interesujące ich rozwiązania. Walk of services to przemyślana ścieżka tematyczna z czytelnym układem stoisk, wspierana pokazami na żywo i bogatym programem na scenie. Przestrzeń została podzielona na pięć głównych obszarów, które obejmują pracowników, rozwiązania systemowe i procesowe, serwis opon i technologię warsztatową, usługi samochodowe oraz utylizację i zrównoważony rozwój.
Organizatorzy wydarzenia zwracają uwagę, że nowy podział stwarza dodatkowe możliwości dla wystawców. Dzięki Walk of Services będą oni mogli zyskać większą widoczność oraz łatwiej dotrzeć do konkretnych grup odbiorców. Inicjatywa ma na celu wzmocnienie pozycji targów jako miejsca, które łączy różne kierunki rozwoju, inspiracje i praktyczne rozwiązania.
Źródło i graf.: Koelnmesse
Oprac.: (mg)