2025-04-29

Purple Summit w Monachium

Nexen Tire zakończył z sukcesem międzynarodowe spotkanie „Purple Summit 2025”, które odbyło się w dniach 25-27 kwietnia w Monachium. W wydarzeniu udział wzięło około 50 partnerów biznesowych z 24 krajów, którzy mieli okazję zapoznać się z globalną strategią rozwoju i celami rynkowymi firmy.

„Purple Summit” to cykliczna platforma, która od 2016 roku wspiera działania marketingowe i rozwój marki. Tegoroczna edycja po raz pierwszy odbyła się w Niemczech - kraju, z którym Nexen zacieśnił relacje poprzez partnerstwo z FC Bayern Monachium. Uczestnicy mieli okazję obejrzeć mecz na Allianz Arenie i poznać podejście firmy do marketingu premium w sporcie.

Dzięki takim inicjatywom producent umacnia swoją pozycję na kluczowych rynkach i rozwija współpracę w zakresie fabrycznego wyposażenia. Od 2012 roku Nexen dostarcza opony dla renomowanych marek samochodowych na całym świecie. Zlokalizowana w czeskim Žatecu europejska fabryka zakończy w tym roku drugi etap rozbudowy zdolności produkcyjnych. Firma prowadzi sprzedaż w ok. 150 krajach, a eksport stanowi 85 proc. przychodów.

- Purple Summit to ważna platforma do dzielenia się naszą strategiczną wizją w ścisłej współpracy z partnerami z całego świata - powiedział Travis Kang, Globalny CEO Nexen Tire. - Będziemy nadal wzmacniać wiarygodność marki na kluczowych rynkach i dążyć do długofalowego rozwoju wspólnie z naszymi cenionymi partnerami.

Źródło i fot.: Nexen Tire

Oprac.: (mg)

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń