Alliance, marka należąca do Yokohama-ATG, poinformowała o sprzedaży miliona sztuk opon Agri Star II. Model zadebiutował na rynku w 2020 roku.
Opona Agri Star II powstała w ścisłej współpracy z użytkownikami. Jej kluczowym rozwiązaniem technicznym jest technologia Stratified Layer Technology (SLT) - bieżnik o warstwowej konstrukcji, który zapewnia przyczepność nawet po częściowym zużyciu. W połączeniu z odporną na zużycie mieszanką gumową i ochroną przed uszkodzeniami od ścierniska żywotność opony została wydłużona. Model dobrze radzi sobie także na drodze - centralne klocki bieżnika poprawiają stabilność i komfort podczas jazdy po nawierzchniach utwardzonych.
Model dostępny jest w szerokiej gamie rozmiarów, w tym także wprowadzonej niedawno serii 65. Opona posiada indeks prędkości D, co oznacza możliwość jazdy z prędkością do 65 km/h. Producent zapowiada dalszy rozwój linii Agri Star II i wprowadzenie nowych wariantów do zastosowań w innych segmentach rolnictwa.
- Ten kamień milowy dotyczy nie tylko opony Agri Star II - to także dowód na zaangażowanie firmy Alliance w innowacje, jakość i satysfakcję klientów - powiedział Angelo Noronha, CEO Y-ATG. - Obchodząc 70-lecie istnienia Alliance, pozostajemy oddani wspieraniu rolników nowoczesnymi rozwiązaniami oponiarskimi, które pomagają im pokonywać wyzwania i odnosić sukcesy w swojej pracy.
Ogłoszone wyniki sprzedaży zbiegają się z obchodami 70-lecia marki Alliance, która od siedmiu dekad rozwija ofertę ogumienia do zastosowań w sektorze rolniczym, leśnym i budowlanym. Opony Alliance są dostępne na ponad 120 rynkach, a portfolio marki obejmuje ponad 3500 produktów.
Źródło i fot.: Yokohama-ATG