Dystrybutor części samochodowych i ciężarowych uruchamia kanał na platformie społecznościowej TikTok. W ramach nowej kampanii Tajemniczy Mechanik zaprezentuje widzom różne aspekty pracy w warsztacie, oferując przy tym porady i nieoczywiste rozwiązania.
Na profilu Inter Cars na TikToku pojawiać się będą treści dla mechaników łączące specjalistyczną wiedzę z lekką i angażującą formą. Tajemniczy Mechanik, bohater kampanii, wprowadzi odbiorców w świat nowoczesnych warsztatów, przekazując zarówno praktyczne wskazówki, jak i ciekawe rozwiązania. Jak zaznacza firma, format TikToka to odpowiednie miejscena to, aby pokazać, że branża motoryzacyjna może być kreatywna i pełna niespodzianek.
Nowe odcinki będą pojawiać się cyklicznie, obejmując szeroki zakres branżowy - od motoryzacji osobowej i ciężarowej, przez sektor agro i construction, aż po marine oraz wyposażenie warsztatów. Każdy materiał zaprezentuje rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb branżowych.
Źródło i graf.: Inter Cars